HerStylerin myyjät ei ole kampaajia, vaan ihan tavallisia myyjiä.

kuule tiedän tämän faktana!Jokainen herstylerin stylaaja käy läpi kurssin joka on tosin tarkoitettu vain ja ainoastaan herstyler tuoteperheen muotoilutuotteisiin. Nämä ihmiset hankkivat jatkuvasti lisäkoulutusta esim. forumissa oli AMMATTISTYLISTI jenkeistä opastamassa standin työntekijöitä. Ghd on hyvä, koska siinä on herstylerin lisäksi MILTEINPÄ ainoina maailmassa KOKONAAN keraamiset levyt, mutta ei TARPEEKSI HYVÄ, koska herstyler on 100%sen keraaminen siinä on yhteensä 4 levyä, jotka auttavat hiustenmuotoilussa, lisäksi ghd on pikkuisen liian kuuma ja siksi sen kanssa joutuukin käyttämään lämpösuojia koska sen lämpöelementit ovat yhä metalliset. Babyliss,braun,philips,remington,con air,vidal sassoon jne anttilan ale raudat PERUSTUVAT KAIKKI hiuksen polttamiseen paisto-aste lämpötilassa!Älä polta hiuksiasi EDES lämpösuojien kanssa 200 (yleensä yli) asteisessa vain keraamis/helmiäispinnoitteisessa laitteessa.Nimimerkillä kokemusta on miten hiukset saa käryytettyä piloille

Minulla on herstyler ja mielestäni se on paras, minulla pysyy hiusten stailaus jopa vko:n (jos suoristan)
Se on nopein,helpoin,pitkä-ikäisin,takuun antava + 1-v hiustenstailaus ILMAISEKSI aina kun ohitat standin/ajanvarausta vastaan mun ystävälle tehtiin hääkampaus ja kaikki. Missään muualla et voi kokeilla tuotteita, mikään muu markkinoilla oleva tuote EI TOIMI SAMALLA TEKNOLOGIALLA!!! Negatiivisilla ioneilla ja infrapuna-aalloilla,eikä muilla tuotteilla saa 10min hiuksia vaikkapa pyyhekuivina laitettua täydellisesti ja pysyvästi ilman lakkaa geeliä tai muotovaahtoa.Oma herstyler (musta) maksoi 85e (opiskelijakortilla alennus) ja on ollut nyt yli 3v näyttää yhä uudelta ei menetä tehoaan, saan yhä ilmaisia hiustenstailauksia ja olen normaalityttö, ei varaa rampata kampaajalla, joten kolmen vuoden sisään HERSTYLER on ollut paras ostos jonka olen tehnyt. (Omistan anttilan tms tavaratalojen alerautoja joku 6kpl kotona ja yksikään niistä ei toiminut vuotta pidempään ja niiden käyttäminen kävi TYÖSTÄ!!! vei aikaa ja rahaa pelkät lämpösuojat parikymppiä kuussa)
HERSTYLER ON PARAS EHDOTTOMASTI ja hinta on normaalisti 200e mutta niitä promotoidaan puoleen hintaan. Eli ei pakko myydä vaan tarjotaan omistussuhdetta TODELLA HYVÄÄN TUOTTEESEEN VUOSIKSI ETEENPÄIN)
Olen saanut niiltä ammattistailaajilta parhaat hiustenlaittovinkit. Olen oppinut heiltä kädestä pitäen varmaan 6 erilaista kampausta itselleni. Minun mielestäni heillä on silmää lisäksi tiedän että heillä on paljon parturi-kampaaja asiakkaitakin, eli laatu on kestävää ja hyvää!