Kokemuksia Herqules-rattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suzyanne

Vieras
Harkitsen Herqules Raptor 3 Spin- rattaiden hankintaa.

Onko kellään kokemuksia niistä? Esim. miten kulkevat talvisilla kaduilla kaupungissa? Tuntuvat ainakin näppäriltä liikutella. Entiset raattaat ovat nelipyöräiset, ja kun etupyörätkään eivät käänny, ovat esim. kaupassa tosi kömpelöt.

Saa kertoa hyviä ja huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä.

Tuota..raskaat pukata talvisin. Varaosia vaikea saada. Meillä meni jarrut rikki ekan vuoden aikana, eturenkaat (monikossa siksi että meillä oli samaiset rattaat tuplana) ei tahtoneet aina pyöriä niin kuin piti...plussaa ulkonäöstä.Muuten en voi suositella.Kaatopaikkakamaa ekan lapsen jälkeen :|

Meillä nelipyöräiset, siis hieman pienemmillä eturenkailla. Toisen eturenkaan kiinnitys petti pari kertaa, ruuvilukitteen laiton jälkeen on pysynyt. Luultiin myös, että jarru hajosi, mutta siitä olikin vain varastorasvat kuluneet pois, joten voitelulla palasi ennalleen. Lumikeleillä ei olla käytetty ollenkaan, mutta sulan aikaan ovat kaupungilla olleet ihanat työntää, vakaat ja ketterät yhtä aikaa. Plussaa pitkästä työntöaisasta, miinusta pienehköstä tavarakorista, jonne joutuu pujottamaan paksummat kassit hankalasti.

No voihan nenä, eipä ainakaan näiden kommenttien perusteella kovin hyvät rattaat ole..mulla on nyt käytettynä ostetut ABC Designin yhdistelmärattaat isoilla ilmakumipyörillä, ihan järkyn isot, painavat ja raskaat työntää, kevyempiä etsin, mutta kuitenkin tukevia, mutta Emmaljungista en tykkää, enkä ainakaan kaikista Brion malleista. Noihin Herquleksiin ihastuin lähinnä ulkonäön perusteella, ja maanantaina tosiaan olen menossa niitä katsomaan ja kokeilemaan.

Haluaisin sellaiset rattaat jotka kulkee talvikelillä kaupungissa, mutta jotka ei ole ruokakaupassakaan käydessä liian kömpelöt. Saa suositella. Lapsi 8 kk, että sen ikäiselle pitäisi sopia. =)

mulla on vain hyvää sanottavaa. ja kokemusta on reilun vuoden ajalta =)

meillä on razor 6 - malli ( muistaakseni tuon niminen ) eli on eessä isohot kääntyvät tuplapyörät.
mitään ongelmia ei ole ilmennyt - eivät ole minusta mitenkään raskaat työntää, ja mä oikeasti työnnän säässä kuin säässä ( ei ole ajokorttia ) .

On täytyy käydä katsomassa ja kokeilemassa niitä rattaita ainakin. Siis käytettyjä olen ostamassa. Tarkkaan täytyy kyllä harkita.

Osaako joku sanoa, onko pyyntihinta liian kova kys.rattaista, ovat vuoden vanhat, ja hintaa 400 e? Mukana sadesuoja, jalkapeite ja pehmeä kantokoppa.

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
On täytyy käydä katsomassa ja kokeilemassa niitä rattaita ainakin. Siis käytettyjä olen ostamassa. Tarkkaan täytyy kyllä harkita.

Osaako joku sanoa, onko pyyntihinta liian kova kys.rattaista, ovat vuoden vanhat, ja hintaa 400 e? Mukana sadesuoja, jalkapeite ja pehmeä kantokoppa.

onhan se aika kova hinta kyllä, takuukaan ei ole enää voimassa.
meillä maksoi pehmeellä kopalla uudet kuus ja puol sataa. ja teillehän tuo koppakin on aika turha kuitenkin ja sekin kuitenkin uutena maksaa ( erikseen ostettava ) .
me ollaan aateltu omat laittaa myyntiin satasella kunhan löytyy kivat avorattaat jostain :)

Alkuperäinen kirjoittaja 4-spin:
Meillä nelipyöräiset, siis hieman pienemmillä eturenkailla. Toisen eturenkaan kiinnitys petti pari kertaa, ruuvilukitteen laiton jälkeen on pysynyt. Luultiin myös, että jarru hajosi, mutta siitä olikin vain varastorasvat kuluneet pois, joten voitelulla palasi ennalleen. Lumikeleillä ei olla käytetty ollenkaan, mutta sulan aikaan ovat kaupungilla olleet ihanat työntää, vakaat ja ketterät yhtä aikaa. Plussaa pitkästä työntöaisasta, miinusta pienehköstä tavarakorista, jonne joutuu pujottamaan paksummat kassit hankalasti.

Meil on kans noi ja voin allekirjoittaa aikalailla kaiken =) Me maksettiin noista uutena 150 euroa joten en kyllä kamalasti käytetyistä Herculeksista maksais mutta siis hyvin ajaa asiansa =) Scootereita katottiin myös mutta ne ei mua miellyttäny, jotenki hempulan tuntuset noihin Herculeksiin verrattuna...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:

onhan se aika kova hinta kyllä, takuukaan ei ole enää voimassa.
meillä maksoi pehmeellä kopalla uudet kuus ja puol sataa. ja teillehän tuo koppakin on aika turha kuitenkin ja sekin kuitenkin uutena maksaa ( erikseen ostettava ) .
me ollaan aateltu omat laittaa myyntiin satasella kunhan löytyy kivat avorattaat jostain :)

Joo 650 e kuulemma maksanut nuokin. Kantokopasta saa kuulemma lämpöpussin, näin ainakin myyjä sanoi. Pehmeä kantokoppa tosiaan jo meille turha, varsinkaan kun ei välttämättä enää toista lasta olla hankkimassa. Mutta lämpöpussina voisi ehkä tämän talven käyttää.

Ehkä koitan vähän tinkiä, esim. 350 e: hen. Tuo 400 kuulostaa kyllä melko kovalta hinnalta.

Entäs Teutonian malleja esim. Fun tai Spirit s3. Funit on ainakin todella ketterät 2 kääntyvällä etupyörällä ja Spirit sitten taasen kolmipyöräinen. Saattaa löytää ihan kohtuuhintaankin käytettyjä.

Ja 400e noista on kyllä todella kova hinta mun mielestä.

Yhteistyössä