Kokemuksia Hartaneista!!!! Tilaus Saksasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aavaliiro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aavaliiro

Vieras
Moikka!

Löysinpä mukavan keskustelupaikan netistä ;)!

Vaunuja mietitään ja Hartanit (toplinet) on nyt mielessä. Niitä vaan myydään täällä Suomessa hyvin vähän. Mistä ootte ostaneet? Ajateltiin tilata Saksasta. Onko kellään kokemuksia????

Ja hirmusen vaikeaa on päättää ostammeko vaunut kovalla vai pehmeällä kopalla!!!! Vauva syntyy toukokuun puolessa välissä, joten hiukan ollaan kallistuttu kovaan koppaan.....

Kertokaahan kokemuksia Hartaneista, kovasta kopasta ja Saksan tilauksista!

Kiitos jo etukäteen!

Minulla on kokemusta vain kovasta kopasta ja ulkomaan tilauksista. Minä tilasin Hollannista Bugaboot kesävauvallemme. Vaunuissa on kova koppa. Minulla on ainakin sellainen mielikuva, että kovassa kopassa ilma liikkuisi paremmin ja olisivat viileämmät kesällä. Ainakin tilaa oli vauvalla enemmän kuin joissakin pehmeissä yhdistelmävaunuissa, joita kävimme myös katsomassa. Korostan kuitenkin, ettei minulla ole kokemusta muista vaihtoehdoista. Ihan muutamia kertoja olisin tarvinnut kantokassia, sillä vaikka koppa irtoaakin kätevästi, on siinä aika painava kantaa nukkuvaa vauvaa.

Saksan tilaus onnistuu varmasti yhtä hyvin kuin minunkin tilaukseni Hollannista. Maksoin vaunut luottokortilla, jolloin luottokorttiyhtiö ottaa vastuun mahdollisissa huijaustapauksissa. Yhteydenpito liikkeeseen kävi kätevästi sähköpostilla, he vastasivat nopeasti kaikkiin minuan kysymyksiini. Vaunut tulivat viikossa DHL:n kotiinkuljetuksella.

Ostin vaunut, juurikin Hartan toplinet Saksasta ja ovat olleet todella hyvät!! Netin kautta ostin ja maksoin. Ei mitään valittamista ja olen ollut tosi kova vaunuttelemaan. Ovat Gessleineihin verrattuna sen verran suuremmat, että vauva mahtuu pehmeäänkin koppaan pitkään. Meillä syntyi poika helmikuussa ja mahtui koppaan 9kk asti. Te ette kyllä tarvitse lämmintä koppaa, kun laskettu aika on vasta toukokuussa.

Meillä Hartan Toplinet, tilattu esikoiselle keväällä 2005. Meille syntyi kesävauva, mutta silti halusin pehmeän kopan, koska silloin asuimme kerrostalossa ja jouduin kantelemaan vauvaa kopassa yläkertaan. Kova koppahan on painavampi/vaikeampi kantaa (oon ite pieni kokonen). Pärjäsimme pehmeällä kopalla hyvin, vaikka kesä oli lämmin. Tuuletukset vaan kuntoon ja vilpoisat vaatteet vauvalle. Ja varjossahan vaan saa nukuttaa. Talvella pehmeä koppa oli sitten ihanan lämmin kun siihen koppaan laittoi sen paksun "kannen päälle". Kun vauva alkoi kevättalvella istua, otin kopasta kovikkeet pois ja siitä tuli hyvä lämpöpussi. Kakkonen syntyi taas talvella ja kesällä oli jo istumavaiheessa, jolloin koppaa ei enää tarvittu.
Hyvät vaunut, tosi hyvin rullaavat ja hyvät jousitukset. Menevät pieneen tilaan, suosittelen lämpimästi. Tilaus Saksasta sujui ongelmitta luottokortilla ja säästimme 300 euroa. Pääkaupunkiseudulla Johanna Vauvatalo myy kyseisiä vaunuja.

Yhteistyössä