V
vierailija
Vieras
Mulla on ollut koko ikäni hammaslääkärikammo ja tästä syystä olen aina vältellyt sinne menoa viimeiseen asti. Hampaat on raskausaikana aina lohkeilleet ja reikiintyneet todella pahasti. Nyt hampaiden erittäin huono kunto on saanut minut hyvin masentuneeksi ja stressaan asiaa 24/7. Päätin, että nyt varaan ajan ja hoidan hampaat kuntoon! Sainkin sitten peruutusajan välittömästi ja menin sinne hyvillä mielin, otettiin röntgen kuvat ja ulkomaalainen lääkäri totesi että suurin osa hampaista täytyy poistaa, oli jo rupeemassa poistamaaan mutta sanoin että en suostu siihen, sillä kävin noin 3kk sitten yksityisellä juurihoidossa ja valitin hänelle myös tätä hampaideni tilannetta, johon hän sanoi pienen tutkiskelun ja röntgenkuvan jälkeen, ettei hätää, hampaista saa vielä oikein hyvät kun laittaa nätit paikkaukset ja tekee juurihoidot. Miksi kunnallisella nyt tuomio oli ihan eri kuin yksityisellä käydessäni? Mulla meni niin fiilikset ja masentaa ja itkettää koko tilanne. Mulla ei ole varaa käydä yksityisellä kaikkia hoitamassa, mutta näköjään se on ainoa mahdollisuus kun kunnallisella vaihtoehtona vain poisto. Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta? Masentaa :'(