Kokemuksia hammasimplantista ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harkitseva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harkitseva

Vieras
Onkos täällä kellään kokemusta hammasimplantista, etenkin taaempiin hampaisiin laitettuna. Itselläni jouduttiin poistamaan yläleuasta vitoshammas, ja nyt sitten harkitsen, mitä teen tuon puuttuvan hampaan suhteen.

Eli mistä hammaslääkäriltä hankit implantin, paljonko hoito maksoi ja kesti kokonaisuudessaan, ja miten työn laatu; eli oliko lopputulos kunnollinen ja kestävä, vai onko implanttia jouduttu korjailemaan yms jälkeenpäin.

Mulla on yläleuassa viitoshampaassa implantti. Se asennettiin noin viisi vuotta sitten Helsingissä City Hammaslääkärreissä. Ihan tarkkaan en enää muista, mitä lysti tuli maksamaan, mutta kyllähän se melkoisesti maksoi (oisko ollut noin 2500-3000 euroa).

Olin ja olen edelleen todella tyytyväinen saamani palveluun ja hoitoon. Implantti on pysynyt hyvin, eikä siitä ole mitään harmia, eli sitä ei ole jouduttu korjailemaan jälkikäteen. Implantti on myös todella aidon näköinen.

Mun miehellä on ja hinta oli jotain pari tonnia. Kerran sitä jouduttiin kiristämään. Ilmeisesti on ollut ihan toimiva, kunhan mies ensin oppi käyttämään pullonavaajaa eikä hampaitaan.

Mulle laitettiin just ylävitoseen implantti n. 10 vuotta sitten. Laitettiin yths:lla ja siksi maksoi vaan noin 1000 euroa tai vähän alle. Jouduttiin pari viikkoa laitosta hiomaan vähän matalammaksi, sen jälkeen ollut ok. ulkonäöltä ja toimivuudelta kuin oikea hammas. Suosittelen!

Minulle laitettiin Helsingin Pihlajamäen Hammaslääkäriasemalla 2 vuotta sitten hammasimplantti. Maksoi muistaakseni reilusti alle kaksi tonnia. Sivuilla lukee että alkaen hinta 1550e (tarjous) - kannattaa soittaa ja kysyä tarkemmin tarjousta. Näyttää ja tuntuu ihan aidolta hampaalta, olen ollut tosi tyytyväinen :) Ei ole tarvinnut tehdä mitään korjauksia.

Yhteistyössä