Kokemuksia "halpavaipoista"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Uskallauduin ostamaan Rainbow housuvaippoja, ja mun mielestä ne oli samoja kuin Muumit, eri kuviolla vaan. Aika reilun kokoisia (esim saman painoisten Libero-vaippoihin verrattuna), mutta hyvin toimivat.

Minkälaisia muut kauppojen omien merkkien vaipat ovat? Pirkka? X-tra? Onko niitä muita?

Pirkka-housuvaipat on myös samaa sarjaa kuin Muumit ja Rainbow.

Lidlin vaipat on myös hyviä, sekä housu- että teippivaipat.

X-tra on aika huono. Ihan jees kyllä sellaisella lapsella, joka on jo pääasiassa kuiva, mutta joskus lorahtaa vähän vaippaankin. Sellaisia lötköjä, märkänä tosi epämukavan oloisia = kuivaksiopettelussa hyvät.

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Rainbowt ja Extrat on tosi huonoja, yhdet pissatkin tulee heti läpi, mutta Pirkan ja Euroshopperin vaipat pitää tosi hyvin, ei eroa kalliimpiin "merkkivaippoihin":)

Mun mielestä taas rainbowt ja extrat ja shopperit on ihan ok, sen sijaan pirkat kaikista huonoimpia kaikista.. Lidlin vaipat on halpoja ja tosi hyviä!

Lidlin Toujoursit toimii parhaiten meilläkin: yön jälkeen vaippa painaa ainakin kilon, mutta ei mitään ohivuotoja eikä pinta tunnu vauvaa ärsyttävän. Paljon ollaan erimerkkejä koitettu, Pirkan vaipat ei meillä toiminu yhtään, vaikka niissä nättejä leppäkerttuja olikin.

Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu on:
Alkuperäinen kirjoittaja xtra:
millasiahan on x-tra vaipat??? en oo vielä uskaltanu ostaa mutta monesti meinannu.

Samanlaisia kuin pirkat, mut hitusen parempia.

*itusti huonompia, kuin pirkat, meillä näin päin todettu...

outoo onkohan niis eroja. Meillä on ollu pirkan 7-16 housu-ja teippi vaippoja. Ainakin housuvappaan, kun tulee pienikin tirahus täytyy heti vaihtaa.

Me ostettiin löytötavaratalosta niitä 2-laadun housuvaippoja. Niistä puuttui se vaipan "paketointi" teippi, jonka vuoks oli huonompia, mutta kyllä niistä puuttui imutehokin. Ei tullu halvemmaksi, kun piti olla koko ajan vaihtamassa ja vielä kaupanpäälliseksi pesemässä pyykkiä.

millasiahan on x-tra vaipat??? en oo vielä uskaltanu ostaa mutta monesti meinannu.

outoo onkohan niis eroja. Meillä on ollu pirkan 7-16 housu-ja teippi vaippoja. Ainakin housuvappaan, kun tulee pienikin tirahus täytyy heti vaihtaa.

Meillä kytetty aina vain tarravaippoja, ja on ihan tosi hyviä ollu noi pirkat. Ovathan ne rumia, mutta meillä on toiminu. Me ei olla voitu laittaa yöksi ikinä x-traa tai rainbowta, sillä muutoin on sänky aamulla pissassa, mutta pirkkoja ollaan käytetty ja ovat pitänyt aina :)

X-tra vaippoja meillä, mikäs noissa, hyvin on asiansa ajanut :D En ole huomannut vaipoissa laatueroja yleensäkään muutakuin kuvioinnissa. Olen ehkä tässä suhteessa jokseenkin tyhmä. Mutta mulle riittää, että vaippa kestää päällä ja toimii kakan/pissan suojana ja mitäs muuta, lapsella on hyvä olla. Ei varmaan sen kummempaa. Kaikenlaiset vaippaihottumat on mulle ihan hepreaa, että niistä ei ole tarvinnut koskaan stressata kun ei niitä ole ollut lapsilla.

Kerran olen esikoiselle kokeilut huggiesseja (tjtn) kun saatiin niitä...toiste en kokeile. Kai halpisvaipoissakin on hyviä, mutta mä tykkään Liberoista, jotta miksi mennä hyvää pois vaihtamaan :)

Meillä kytetty aina vain tarravaippoja, ja on ihan tosi hyviä ollu noi pirkat. Ovathan ne rumia, mutta meillä on toiminu. Me ei olla voitu laittaa yöksi ikinä x-traa tai rainbowta, sillä muutoin on sänky aamulla pissassa, mutta pirkkoja ollaan käytetty ja ovat pitänyt aina :)

No ne onkin ehkä vähän parempia ne pirkan tarrat, kun housut. xtran tarroja meillä ei koskaan oo ollutkaa.

Entä ootteko kukaan koskaan kokeillu Huggiesseja? Ihanan kevyet housuvaipat, hyvä imuteho, saumat saa auki ja kiinni joten housuja ei oo pakko ottaa jalasta, mut voi myös laittaa housuvaipan tapaan ja suloset nallepuh kuviot...

sori hirvee mainospuhe, mut minä tykästyin :D

en ole muita vielä kokeillut mutta pirkka vaippoja erehdyin kerran ostamaan, enkä kyllä voi suositella kenellekkään... niiten takia olen aika skeptiseksi tullut halppisvaippoja kohtaan. lidl vaippoja on kyllä kovasti kehuttu että niitä voisin kyllä kuvitella kokeilevani...

Tehdessäni muuten hintavertailua olen huomannut että monet halppisvaipat ei olekaan niin edullisia, itse ostan prismasta liberon jättipakkauksen ja on yksi kappalehinnaltaan edullisin vaihtoehto. halppisvaipoissa ne yleensä vaan ovat halvemmat paketit, mutta sisältävät sitten vähemmän vaippoja.

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Meillä käytetään kertiksiä tosi vähän,mutta silloin kun niitä on niin aina Lidlin vaippoja. Niitä halvimpia, jotka on 14kpl paketeissa, en muista merkkiä.

Meillä on isovanhempien luona näitä aina :) Maksaa joku vaja 2? paketti, ja ihan hyvinhän nämäkin asiansa ajavat :)