Kokemuksia geisha-kuulista...ym. mitä suosittelet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja löysä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tahtoisin myös tietää, että mitkä kannattaisi tilata ja mistä? Ja että onko väliä onko muovinen vai silikonia vai terästä vai mitä eroa niillä on käytännössä?

Mulla ei ole ongelmia lihasten kanssa, vaikka kolme lasta onkin, mutta ois se silti kiva et ne ois vielä tiukemmat.

Jos lantionpohjan lihakset ovat kovinkin huonossa kunnossa, kannattaa aloittaa ihan pienellä jumpalla, ilman apuvälineitä ja sitten ensimmäisiksi apuväleineiksi Smartballsit ovat ilmeisesti ihan pätevät.

Mutta, jos ko lihakset ovat jokseenkin kunnossa niin en osaa auttaa ja otan itsekin vastaan vinkkejä, koska koin Smarballsit aivan liian suuriksi/kevyiksi, eli lähinnä kivuliasta asettaa ne paikoilleen ja poistaa ne, mutta hyötyä niistä ei minulle ollut. :)

On ollut geishakuulat kahdet erilaiset sekä supistus-rentoutus harjoituksia. Silikoniset isommat värähtelevät kuulat oli käytössäni 5kk ja sen jälkeen ostin lisäksi irralliset helmiäiskuulat. Pienempiä voin pitää max. tunti kerralla, mutta niitä isompia vaikka koko päivänkin. Kaikki nämä asiat ovat valtavasti auttaneet lihaksia treenautumaan.

Uusimmat

Yhteistyössä