Kokemuksia Futon-patjasta (futon1)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valentina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valentina

Vieras
Hei,

ajattelin ostaa futon patjan kun selkävaivaisille sitä kovasti suositellaan ja mies sellainen on. Olisi kiva kuulla kokemuksia? Jos on kokemusta Futon1-liikkeen Original cotton/foam futon-patjasta niin aina parempi, harkitsen sellaisen ostoa :) Kiitos!

No minä en tykkännyt :D. Se on liian kova, ja sillä lautahäkkyräpedillä muhkurainen. Joka aamu piti sitä suoristella ja tömistellä. Jotkut kehuu joo, mutta minusta se oli kaikkein epämukavin sänky ikinä.

Meillä kyseisestä firmasta ostetut patjat, mutta muistaakseni cocos cotton. Ihan hyvät patjat on, tosin vaatii vähän totuttelua kun on kuitenkin kovempia kuin tavalliset. Selkävaivaisille ei kaikille välttämättä sovi. Anoppi myy juuri omaansa, kun ei ollut hyvä. Meillä miehellä myös selkävaivoja ja kehuu hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minä en tykkännyt :D. Se on liian kova, ja sillä lautahäkkyräpedillä muhkurainen. Joka aamu piti sitä suoristella ja tömistellä. Jotkut kehuu joo, mutta minusta se oli kaikkein epämukavin sänky ikinä.

Ei kait sitä nyt joka aamu tarvitse mitään tömistellä. Kerran kahteen viikkoon kun rullaa niin se on siinä.

Alkuperäinen kirjoittaja futon:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kait sitä nyt joka aamu tarvitse mitään tömistellä. Kerran kahteen viikkoon kun rullaa niin se on siinä.

Minun piti olla sitä suoristelemassa koko ajan, kun se meni muhkuraiseksi. Lakanat meni ihan ruttuun ja se oli kamala. Mun selkä ja niska kipeytyi siinä. Mutta kuten sanoin, joillekin se sopii, toisille ei. En vaan tykännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja valentina:
Sitä mäkin ajattelin että eipä kai sitä tiedä ennen kuin kokeilee...Toimiiko muuten tavallisellä sälepohjalla?

Meillä on sälepohjalla, se on kyllä futonia varten suunniteltu sänky. Laahaamme patjan ulos piiskattavaksi silloin tällöin, en kyllä yksin jaksa leveää patjaa yksin kantaa, tai paremminkin saa kunnon otetta siitä. Ulkopiiskausten välissä rullaamme patjaa silloin tällöin.

En voi suositella kauppaa. Toimitusaika peruspatjalle oli yli 5 viikkoa. Asiakaspalvelu ei infonnut minua ja jouduin soittelemaan itse perään mikä tilanne. Ei minkäänlaista hyvitystä näin pahasti myöhästyneestä toimituksesta. SURKEAA!