Kokemuksia Flexi Trax -autoradoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konttiin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

konttiin?

Vieras
Niin, onko kellään kokemusta ko. autoradasta.

Poika 3v vuoden alussa ja suuri salama fani joten erityisesti se Cars rata kiinnostaa... tai se Dino.

Onko helppo kasata, pysyykö kasassa ja miten ne autot siinä liikkuu? :)
Onko se hintansa väärti?
Plussia ja miinuksia.

Mä ostin semmoisen viimevuonna. En suosittele. Vaikka onkin kallis, niin ei kyllä vastaa hinta-laatusuhteeltaan mitenkään sitä mitä pitäisi. Meillä alkoi toinen rata temppuilemaan heti aatto-iltana, ja netistä kun luin niin on ihan tyyppivikana tuolle. Eikä sitä kuulema huollossakaan voi korjata. En nyt tarkemmin muista asiaa, koska meillä puolikuntoinen rata jäi pölyttymään ullakolle. Toista kertaa en ostaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä;25112640:
Mä ostin semmoisen viimevuonna. En suosittele. Vaikka onkin kallis, niin ei kyllä vastaa hinta-laatusuhteeltaan mitenkään sitä mitä pitäisi. Meillä alkoi toinen rata temppuilemaan heti aatto-iltana, ja netistä kun luin niin on ihan tyyppivikana tuolle. Eikä sitä kuulema huollossakaan voi korjata. En nyt tarkemmin muista asiaa, koska meillä puolikuntoinen rata jäi pölyttymään ullakolle. Toista kertaa en ostaisi.

Perun puheeni, meni nimet sekaisin.. siis tuo jota en ostaisi, on Scaletrix, tuosta sun kysymästä ei ole kokemusta.

Meillä on se dino-rata. Poika sai sen viime vuonna joululahjaksi, ja on ollut pidetty lelu.

Kokoaminen on helppoa - tosin ensimmäinen kokoaminen oli aikaavievää kun jokainen pala oli erikseen, mutta sen jälkeen se on ollut helppoa :). Autot liikkuu itsestään kun ne painaa päälle, ja hyvin ovat pysyneet radalla.

En mä siitä mitään miinuksia keksi. Tietty jos lapsi ei tykkääkään, niin se on hukkaostos, mutta meillä on tykätty ja tykätään yhä, poika täyttää alkuvuodesta 6 v (ja isosisko melkein 8 v leikkii sillä myös). Poitsu toivoo jouluksi lisäjuttuja ko. rataan, esim. infrapunaohjattavaa autoa.

Meillä on tuo rata (spiderman-versio) 2v pojalla. On tykätty tosi paljon. Poika osaa ite rakentaa rataa eikä rata pysyy ihan hyvin kasassa tosin ton 2veen mielipuuha on hajottaa ja rakentaa tota rataa. Autot toimii pattereilla, tosin pattereita joutuu vaihtaa aika usein, mutta niinhän monissa patterileluissa (esim.brion junat). Lisäksi radalla voi ajaa tavallisilla autoilla, mikä on plussaa tai yhdistää johonkin toiseen rataa, Mä halusiin meille sen Dinon..

Yhteistyössä