Kokemuksia felicitas klinikan 4D ultrasta ja tapio kurjesta =) Ja muutakin 4D ultrasta...

17.05.2010
180
0
16
Hei kertokaas kokemuksia felicitas klinikasta ja Tapio Kurjesta =) Olen menossa ensi viikolla eli viikolla 19+1... Onkohan viikot liian aikaiset? Aika oli alunperin vasta viikolle 21 mutta lääkäri perui sen viikon ajat.

Meille neljäs lapsi tulossa ja mietin voiko neljä D ultran arvioon sukupuolesta luottaa? Minä kun olen antanut/myynyt kaikki vauvan vaatteet pois, niin tahtoisin niitä jo vähitellen ostaa. Ja kaupassa kaikki vatteet on ihan selkeästi joko tytöle tai pojalle.

Tärkein syy 4D ultralle on kumminkin se että saa varmistuksen että vauvalla kaikki OK. Vaikkei siitäkään nyt ihan kaikkea nää....

Tapio Kurki on ihan ok, aika hiljainen ja asiallinen. Itse 4D-ultra oli mun mielestä vähän pettymys, odotin siltä kai jotain erikoisempaa. Itse muistan käyneeni paljon myöhemmillä viikoilla, kysyin silloin vastaanotosta millä viikoilla kannattaisi käydä ja suosittelivat sopivaa aikaa.

Kelahan ei muuten korvaa enää osaa tuosta 4D-ultrasta, jos siihen menee vain "huvikseen" eli ilman syytä vain tarkastelemaan vauvaa.

Kyllä mulla korvasi Kela (v.2007 ja 2008). Kävin tosin Brunolla, mutta mä tykkäsin. Tosi tarkkaan kävi kaikki läpi ja kyllä siinä sukupuoli näkyi ihan selvästi. Mutta ainahan on mahdollista että teidän pikkuinen ei halua paljastaa kumpaa sorttia on.. :D
Mä kävin viikoilla 20 ja 24 :)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
kappas, Runko sanoikin että Kela ei korvaa ENÄÄ :D

Niin siis kävin 2009 keväällä, silloin ei korvannut (ellei siis ollut syytä). Käsittääkseni oli tämä uusi käytäntö tullut silloin vasta vähän aikaa sitten voimaan.

Yhteistyössä