Kokemuksia esimiestyöstä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Logotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Logotar

Aktiivinen jäsen
23.07.2008
8 258
1
36
Mietin tässä että hakisinko paikkakunnalle töihin, työ olisi asumispalveluvastaavan työtä. Esimieshommia ja osittain asukkaiden kanssa perushoitotyötä.

Vastaavaa työtä tekeviltä kaipaisin nyt kommentteja, millaista työtä se on? Plussia ja miinuksia, arkisia juttuja. Mikä on haastavinta, mistä saa nautintoa työssään?

Mulla ei varsinaisesti ihan kuvaamasi työ, mutta sinnepäin. Olen esimiehenä muutamalle toimintayksikölle, ala hieman eri, en tee asiakastyötä ison yksikön vuoksi ollenkaan, mitä nyt välillä kun itse tahdon/ehdin (luentoja, ryhmiä) ja olen jatkuvasti työntekijöiden asiakastapauksista selvillä mm. kokousten ja työnohjausten jne kautta. Mulle varsinainen esimiestyö sopii paremmin ja koska ehdin tehdä asiakastyötä, josta pidän, pitkään oli ratkaisu esimiestyöstä helppo. Enimmäkseen nautin työstäni, joskus henkilöstöjohtaminen ottaa koville. Koska aikuiset ihmiset osaavat olla hankalia ;) Hallinnolliset asiat ja kehittäminen ihan kivaa. Palkka on julkisella sekstorilla kohtalainen (työhön nähden aika pieni) eikä tämä kyllä ajankäytön kannalta ole oikein perheellisen työ, aina on aikaa liian vähän. Mutta en kyllä vaihtaisi ihan heti.

Tuota mäki mietin että sitte pitää osata olla tosi objektiivinen ja kohdella kaikkia tasapuolisesti, ei saa antaa kaverisuhteiden vaikuttaa jne.

Sitte mietin että pärjäänkö kaikkien vuorojuttujen kanssa, budjettihommissa sun muissa.

Uusimmat

Yhteistyössä