kokemuksia EMP vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ensikertalainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tilannut, ovat mulla ihan arkikäytössä ja kovalla kulutuksella (jatkuvasti pesussa ja kuivausrummussa). Hirmu tyytyväinen oon ollut. Haalistuuhan ne, mutta niinhän kaikki vaatteet. Materiaalit on mukavan tuntuisia iholla.

Riippuu aika paljon vaatteestakin. Pariin toppiin olen pettynyt (jotenkin tönkkö materiaali ja huonosti istuvia malleja), mutta muuten tykkään kovasti.

Mä kattelin niitä koko-oppaita kun alkuviikosta tein tilausta, ja niiden mukaan mulle ei mahdu edes XL - koko ja sen kokoisena kaikki tilasin), vaikka normaalisti vaatteet on M-L kokoa. Tässä odottelen ensi viikolla saapuvaa pakettia, että meneekö ne päälle vaiko ei. Onneksi saa palautettua jos ei ole hyviä, ja saa vaihdettua pienempään jos sattuisi sittenkin isoja olemaan. :)

On ne tosiaan aika pientä kokoa. Mulla on juuri nyt L:n kokoinen EMP:ltä tilattu paita päällä ja on ihan sopiva. Normaalisti käytän M-kokoa. Mun 11-vuotiaalle tytölle tilasin joululahjaksi paidan S-kokoa ja se on juuri hyvän kokoinen, vaikka tyttö on alle 150 cm ja painaakin vajaa 40 kg.

kokotaulukon mukaan hädintuskin mahtuisin xl toppiin, kun rinnanympärys huitelee 100cm, vaikka muuten käytänkin m koon vaatteita. onkohan hupparit kuinka tiukkoja?

Kannattaa tilata kokoa isompaa kuin mitä yleensä käyttää, mutta riippuu myös paljon vaatteesta. Kannattaa lukea käyttäjien arvosteluja, niistä saa hyvän käsityksen vastaako kokomerkintä ilmoitettua vai kannattaako ottaa varuiksi isompi.

Pesussa kutistuu jos pesee liian kuumassa.

Pieniä :O Sanon kyllä ihan päinvastaista (tosin riippuu varmasti vaatteesta), isoja ne ovat. Itse käytän normaalisti M-kokoa, mutta kyllä tuolta täytyy aina tilata S tai XS. M-kokoiset on ihan järkkyjä telttoja.

Riiippuu ihan vaatemerkistä. Siellähän myydään paljon eri merkkejä, joten ei varmaan voi mitään yleistä sääntöä sanoa. Mutta ainahan sen räsyn voi palauttaa ja vaihtaa toiseen kokoon! Maksutta, totta kai;)