Kokemuksia Emmaljunga Twin Nitro tuplista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv 39+5
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv 39+5

Vieras
Harkitaan niiden hankkimista... Pääseekö niillä pikkuisilla pyörillä mihinkään, jos on lunta maassa? Mitä hyviä ja huonoja puolia olette huomanneet käytössä?

Onko tuplarattaat (yleensäkin) niin leveitä että pääseekö niillä oikeasti liikkumaan kaupungilla ja esim. hisseillä?

Olen nimittäin alkanut harkita myös sisarusistuinta Brio Kombi rattaisiin, jotka on ostettu -09. Yksi vaihtoehto on myös EHKÄ Carenan tuplarattaat. Ovat huomattavasti edullisemmat jos niille ei tule niin paljon käyttöäkään...

Noita Brio kombi rattaita näkynyt runsaasti kaupungilla, vauva + taapero-kombinaatiolla. Noista nitroista en osaa sanoa, mutta meillä on vierekkäinistuttavat tuplarattaat ja ovat kyllä kömpelöt kaupungilla eikä busseihin ole asiaa. Muuten ovat loistavat lenkkeilyyn ja maastoon. Kaupan kassoilta ne mahtuvat juuri ja juuri. Mekin ostettiin ne huutonetistä juuri sillä ajatuksella, että jos jäävät vähälle käytöllle. Mutta ovat olleet tosi tarpeelliset ja kovassa käytössä, mutta mä en juurikaan käy shoppailemassa enkä liiku julkisilla.
Harkitsisin vakavasti sisaristuinta, jos teiltä jo löytyy nuo kombit.

Meillä on Twin Cerox 360:t, eli Nitrojen edeltäjät, juurikin noilla pikkurenkailla. Kun renkaat lukitsee ne liikkuu yllättävän hyvin maastossa kuin maastossa, pahimmassa sohjossa en ole kokeillut kun talvella ollaan liikuttu lähinnä pulkalla, mutta kesällä painelin sorateillä ja isommassakin "louhikossa" enkä ainakaan jumiin jäänyt :)

En ole liikkunut julkisilla tai pienemmissä kaupoissa noilla tuplilla, mutta isommissa marketeissa ja kaduilla pääsee hyvin. Monilla olen kyllä nähnyt Emmaljungan tuplia liikenteessä kauppakeskuksissa Espoossa, ei ne loppujen lopuksi paljoa leveämmät ole kuin esim. meidän Ceroxit.

Emmaljungan yksöisvankkureihin ollaan myös sisaristuin hommattu ja ne liikkuvat kyllä huonommin hangessa kuin tuplat, painopiste tulee jotenkin niin hassuun kohtaan istuimen takia. Kesällä ei ole mitään ongelmaa mutta huonoissa maastoissa aika raskaat.

Yhteistyössä