Kokemuksia EMMALJUNGA TWIN CITY CROSS tuplarattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siksakkia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Siksakkia

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
2 739
0
36
Mielellään lukisin kokemuksianne Emmalungan Twin City Cros tuplarattaista? Ikäeroa sisaruksille tulossa 1v10kk, oliskohan noissa riittävän tilava istuinosa että esikoinen mahtuisi niissä matkustamaan (myös makuuasennossa) vielä yli parivuotiaanakin?

Tässä vielä linkki Lastentarvikkeen sivulle missä lisätietoa ko. rattaista:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=797&valikoimaid=1

Suositelkaa myös muita vastaavia rattaita, joissa suurinpiirtein samat ominaisuudet kuin noissa Emmaljungissa.

Kiitos jo etukäteen :flower:

Meillä on nuo twin city crossit ja olen tykännyt. Veljeksillä on ikäeroa tasan puolitoista vuotta ja nyt ovat 5kk ja 1v11kk ja hyvin mahtuvat matkustamaan molemmat siinä. Vanhempikin tykkää ottaa päiväunet vaunuissa pikkuveljensä kanssa, joten siinäkin mielessä ovat tilavat.
Eivätkä mielestäni ole edes raskaat työntää. Suosittelen kyllä lämpimästi, en ottaisi muita. :)

Mä kans mietin et ostaisinko nuo Emmaljungat vai sitten Babyweltin Montrealit (?). Kamalan vaikee päättää..Babyweltit olis aikas paljon halvemmat.

Meillä on ikäeroo tulossa 1v2kk.

Mitkä kaupat myy tuota Babywelt merkkiä? Mä en ole koskaan kuulluutkaan. Täytyy googletella jos jotain löytyisi B)

*muoks* Nuo ei valitettavasti käy meille, koska etupyörät oli tuollaiset pienemmät ja kääntyvät. Lisäksi pitäisi olla sellaiset että kulkusuuntaa pystyy vaihtamaan meneekö lapset selkä vai kasvot edellä. En toki tiedä onko noissa kääntömahdollisuutta, en löytänyt nettisivuilta.

mä tilasin oran jovi landit...siinä on tosi tilava se istuinosa, mahtuu isokin lapsi kyytiin. Paksu jalkapeite ja muutenkin topatut kangasosat, ainut vaan että ei mene kovin pieneen läjään. Meillä ikäeroa 1v7kk.

Yhteistyössä