Kokemuksia emmaljunga scootereista?

  • Viestiketjun aloittaja kysymyskerkki
  • Ensimmäinen viesti
kysymyskerkki
haluaisin kohta 2 -vuotiaallemme kevyet rattaat, joilla kulkea tarhamatkoja ja kaupoissa. onko scootterit kevyet ja helpot työnnettävät? Ns.matkarattaat eivät ole kysymykseen.
 
´pian kolmen äippä
Juu minäkin tykkäsin scoottereista... monet rattaat meilläkin olleet ja ne kyllä olis tosi hyvät... kevyet, näppärät ja pieneen tilaan menevät. Kuitenkin lapselle tilavat. Sellaiset todellakin mielummin ostaisin kuin jotkut matkarattaat... menee vielä suht.samaan tai jopa pienempään tilaan.
 
nasu
Kyllä mä sittenkin ottaisin teutonian timmyt.Scootterit on jotenkin tosi raskaat.Timmyissä menisi selkänojakin täysin alas....hinta on vaan suolasempi kuin scootterit.
Ja mulla ollu 4kpl scoottereita,jokainen on ruvennut heti puoltamaan.
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
Kyllä mä sittenkin ottaisin teutonian timmyt.Scootterit on jotenkin tosi raskaat.Timmyissä menisi selkänojakin täysin alas....hinta on vaan suolasempi kuin scootterit.
Ja mulla ollu 4kpl scoottereita,jokainen on ruvennut heti puoltamaan.
Täältä myös ääni Timmyille verrattuna Scootereihin. Testaa molemmat ennen ostoa.
 
vieras
Meillä on myös ja erittäin hyvä on! Todella kevyet ja paksujen renkaiden ansiosta menee lumessakin hyvin. On myös kapeammat kuin useammat muut ja reilusti mahtuu auton peräkonttiinkin :)
 

Yhteistyössä