O
omppunen
Vieras
Kertokaapas kokemuksia Drymax-vaatteista. Ovatko mukavia päällä, hengittääkö ne tarpeeksi. Pitääkö ne tuulta ja sadetta? Oletteko olleet tyytyväisiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää kyllä superhyvin veden ja tuulen, mutta ei hengitä hirveän hyvin.
Mutta luulempa, että ei kovin moni TÄYSIN VEDENPITÄVÄ takki voi olla todella hengittävä.
Alkuperäinen kirjoittaja omppunen:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää kyllä superhyvin veden ja tuulen, mutta ei hengitä hirveän hyvin.
Mutta luulempa, että ei kovin moni TÄYSIN VEDENPITÄVÄ takki voi olla todella hengittävä.
Ei kaise Drymaxkaan mikään sadeasu ole. Jos sä joudut kunnon rankkasateeseen niin kyllä se varmaankin 15 minuutissa imeytyy läpi sun Drymax-puvusta ja sitten säkin kastut litimäräksAinakin mun viimeisen päälle vettähylkiväks kyllästetty tuulipuku suorastaan imaisi rankkasateessa vedet läpi vaikka se pitää jopa 20 minuutia tavallista sadetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja omppunen:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää kyllä superhyvin veden ja tuulen, mutta ei hengitä hirveän hyvin.
Ei kaise Drymaxkaan mikään sadeasu ole. Jos sä joudut kunnon rankkasateeseen niin kyllä se varmaankin 15 minuutissa imeytyy läpi sun Drymax-puvusta ja sitten säkin kastut litimäräksAinakin mun viimeisen päälle vettähylkiväks kyllästetty tuulipuku suorastaan imaisi rankkasateessa vedet läpi vaikka se pitää jopa 20 minuutia tavallista sadetta.
Vettähylkivä ja vedenpitävä on kaksi täysin eri asiaa.
Testattu on Drymaxx rankkasateessa pyörän selässä 20min. Kuivana pysyin!