Kokemuksia Drymax-vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
drymaxx puku, ja on hyvä muuten, mutta ei hengitä hyvin, Onneksi siinä on niitä avattavia/suljettavia tuuletusaukkoja ettei ihan tukehdu sen kanssa. Vettä ja tuulta pitää kyllä hyvin. Ja on se parempi kuin sadepuku....

Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää kyllä superhyvin veden ja tuulen, mutta ei hengitä hirveän hyvin.
Mutta luulempa, että ei kovin moni TÄYSIN VEDENPITÄVÄ takki voi olla todella hengittävä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mulla on Haltin Drymaxx-puku. Pitää kyllä superhyvin veden ja tuulen, mutta ei hengitä hirveän hyvin.
Mutta luulempa, että ei kovin moni TÄYSIN VEDENPITÄVÄ takki voi olla todella hengittävä.

Ei kaise Drymaxkaan mikään sadeasu ole. Jos sä joudut kunnon rankkasateeseen niin kyllä se varmaankin 15 minuutissa imeytyy läpi sun Drymax-puvusta ja sitten säkin kastut litimäräks:) Ainakin mun viimeisen päälle vettähylkiväks kyllästetty tuulipuku suorastaan imaisi rankkasateessa vedet läpi vaikka se pitää jopa 20 minuutia tavallista sadetta.

Alkuperäinen kirjoittaja omppunen:

Ei kaise Drymaxkaan mikään sadeasu ole. Jos sä joudut kunnon rankkasateeseen niin kyllä se varmaankin 15 minuutissa imeytyy läpi sun Drymax-puvusta ja sitten säkin kastut litimäräks:) Ainakin mun viimeisen päälle vettähylkiväks kyllästetty tuulipuku suorastaan imaisi rankkasateessa vedet läpi vaikka se pitää jopa 20 minuutia tavallista sadetta.

Vettähylkivä ja vedenpitävä on kaksi täysin eri asiaa.

Testattu on Drymaxx rankkasateessa pyörän selässä 20min. Kuivana pysyin!

kaatosateessa koiraa lenkittänyt ja vaunuja työntäneenä TIEDÄN kokomuksesta että kuivana sisälle tulin. Haltin Drymaxx puku oli päällä ja alla olevat vaatteet ja hiukset olivat ihan kuivat!

Alkuperäinen kirjoittaja omppunen:

Vettähylkivä ja vedenpitävä on kaksi täysin eri asiaa.

Testattu on Drymaxx rankkasateessa pyörän selässä 20min. Kuivana pysyin!

No sitten mä haluun kans sellasen:) Pyöräilen ja muutenkin lenkkeilen paljon on mulle tosi tarpeen. Paljonko maksoit siitä?

Pistin heti eilen toimeksi ja mullakin on Haltin Drymax-puku. Tänä aamuna pääsin heti testaamaan. Tunti pyöräilyä vesisateessa josta 40 minuuttia rankkasadetta. Drymax-kuoripuku tosiaan pitää veden superhyvin. Kaatosade suorastaan huuhteli sitä muttei silti päässy läpi ja mä pysyin täysin kuivana. Paras ulkoiluvaateostos jonka olen tehnyt:)

Meiltä löytyy sekä Haltin että Raiskin DryMaxx pukuja ja niiden vesipilariarvohan on 5000 eli vastaa sadepukua. ELi pitää kyllä sen veden ulkopuolella, vaikka olisit miten kauan kaatosateessa tai istuisit vesilätäkössä. EI tule läpi.

Meidän tyttö testasi puvun myös toisinpäin eli rattaissa nukkuessaan otti ja pissasi. Puku ei päästä siis nestettä myöskään toiseen suuntaan läpi, joten rattaat oli täysin kuivat, mutta se pissa oli kellunut puvun sisällä nilkoista niskaan. :laugh: :laugh: :laugh:

Uusimmat

Yhteistyössä