Kokemuksia Polarn och Pyretin vaatteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä siis ollut niin sisä- kuin ulkovaatteitakin. Välikausiasut on aina olleet Po.P:n lukuunottamatta joitan reimatecin takkeja. Myös muutaman toppatakit ja housut heiltä eikä mistään mitään ikävää sanottavaa. Kovassa käytössä ovat kestäneet, meillä kun ollaan pitkään ryömitty/kontattu. Ainoa mikä on rikki saatu on yhden takin vetoketju minkä poju pureskeli pilalle.

Sisävaatteissa oli joku maanantaikappale vuosi sitten joka venähti pesussa mutta muuten ovat säilyneet tosi hyvinä. Hinnoista en tiedä sanoa kun yleensä ostan nuo alennuksista, tänään kuitenkin satuin ostamaan kaksi paitaa tytölle täyteen hintaan ja kyllähän niillä ihan riittävästi hintaa oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Rudebox:
Meillä oli välikausipuku, mutta housut aukes saumoista muutaman viikon käytön jälkeen. En osta enää, ylihinnoiteltuja ovat mun mielestä.

sori, mutten ymmärrä miksi et vienyt pukua takaisin? selvästi joku valmistusvirhe? mä en ymmärrä ihmisiä, jotka valittaa täällä, mutta eivät tee asialle mitään? :D

kirppareita kiertäneenä voin sanoa, että popit kannattaa nappaista mukaan. kestäviä, joten usein kestävät vielä seuraavankin kierroksen. uutena ostin paidan ja hyvin on pitänyt värinsä ja muotonsa.

minä en hehkuta, sorry, välikausivaatteina olleet takki ja housut ovat kuluneet käytössä tosi äkkiä. siis kangas toimii hyvin vedenpitävänä jne. mutta menee helposti pienille reiille ihan kevyehkössä normikäytössä 2-3-vuotiailla, MITÄ eivät ole tehneet reimatecit eivätkä ticketit. pidän kyllä popin vaatteista mutta kulutuksenkestävyys on ainakin meillä olleissa vaatteissa onnetonta...

Ulkovaatteet kestavat mielestani tosi hyvin kovaakin kulutusta eivatka mene pesussa miksikaan.
Sisavaatteet on kanssa hyvia paitsi etta jotkut tummat vaatteet liian pian haalistuneet vaikka ne on asianmukaisesti pesty ja kuivattu.
Eniten popin vaatteissa pidan niiden kaytannollisyydesta. Ne on jotenkin niin hyvin lapsen mallisia ja niita voi yhdistella helposti kaiken kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja msh:
Ulkovaatteet kestavat mielestani tosi hyvin kovaakin kulutusta eivatka mene pesussa miksikaan.
Sisavaatteet on kanssa hyvia paitsi etta jotkut tummat vaatteet liian pian haalistuneet vaikka ne on asianmukaisesti pesty ja kuivattu.
Eniten popin vaatteissa pidan niiden kaytannollisyydesta. Ne on jotenkin niin hyvin lapsen mallisia ja niita voi yhdistella helposti kaiken kanssa.

Tänään olis tarkotus ostaa 3v pojalle Pop:n välikausihaalarit. Mulla Pop:n ulkovaatteista ei aikasemapaa kokemusta ole. SIsävaatteita olen ostanut ja oon tykännyt kovasti.
Onneks on City Shopparit kortti, saan haalarista -20% alennusta, eipä tuu niin kalliiks sittenkään.

Yhteistyössä