Kokemuksia Doven summer glow päivettävästä kosteusvoiteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin eilen tälläisen:

Dove

Halusin testata, koska olen todella vaaleaihoinen enkä uskalla suoralta kädeltä laittaa mitään itseruskettavaa. Enkä tiedä, että onko niistä parempi valita voide vai sellainen suihkutettava?

Mutta eilen siis tein kuorinnan ja sen jälkeen laitoin jalkoihin tuota. Ja tadaa - kyllä vain oli aamulla kevyt päivetys jaloissa. Uskomatonta. Katsotaan nyt miltä näyttää kun lisäilen sitä muutaman päivän. En uskalla vielä muualle kroppaan laittaa ja kasvojen iho arveluttaa... Voiko tuota laittaa kuitenkin ihan silmänympäryksiin ja silmäluomiin kunhan ei mene silmään itseensä sitä voidetta?

Mulla on ollut toi talvet käytössä. Tykkään kovasti. Raitoja ei ole ikinä tullut.
Muutenkin on pakko rasvata suihkun jälkeen, eli siksi käytän pelkästään tota nykyään :)
Olen myös käyttänyt kasvoissa.

Käytän tota joka vuosi ihan koko kropalle (ei siis kasvoille). Oon ollu tyytyväinen, sitä kun lisää joka päivä ni saa hiljalleen tummenevan rusketuksen, joka on yllättävän luonnollisen sävyinen.
Ite käytän normaalille ja tummalle iholle tarkoitettua versiota.

Niin tuossa lukee ainakin, että vartalolle ja kasvoille eli ei siihen tarkoitukseen kai erikseen tarvi ostaa. Ja mainitaan vain, että jos menee silmiin niin sitten pitää huuhdella. Pohdin vaan että miten lähelle silmää sitä uskaltaa levittää. Toisaalta jos ei laita kasvoille niin millainen raja jää sitten kasvojen kohdalle?

Uusimmat

Yhteistyössä