Kokemuksia DORJAN -yhdistelmävaunuista????

En kuulu vielä tälle palstalle lainkaan, mutta ajattelin, että täältähän niitä käytännön vinkkejä kannattaa udella.

Eli onko kenelläkään kokemuksia DORJAN -yhdistelmävaunuista? Tuntuu olevan harvinainen merkki.

Viehättävät meitä kovasti kun menevät todella pieneen tilaan kasaan ja on vedenpitävät kankaat. Hieman pelottaa, että ovatko liian "heppoisat". Eli antavatko jouset liikaa myöten? Ja pomppiiko vauva holtittomasti vaunuissa? Ovatko olleet hyvät myös rattaina?

Vaunuja tarvitaan pääasiassa taajaman hiekka- ja asfalttiteillä. Jonkin verran voi tulla myös offroad ajelua pöpelikköön.

Amodini rv 20+6
 
Meillä on tollaset vanhemmat yhdistelmät käytössä täällä maalla ja hyvin ovat pelittäneet lenkeillä. Ainoa oli, että renkaisiin piti laittaa venttiilit, kun muuten läks ilmat pihalle.
 
Meillä on vuoden -03 Dorjan yhdistelmät ja mä olen ollut niihin todella todella tyytyväinen! Nyt on toisella pojallamme käytössä eikä mitään moittimista ole. Vähän kankaat kuluneet kun olen autoon laittanut niin etten ole koppaa ottanut irti, mutta se ei mitään haittaa! Kulkee hyvin soralla, hiekalla. asfaltilla ja offroadinakin! Meillä on täyskumi renkaat

Ei ole mitenkään heppoiset ja meillä toi reilu 3 v istuu vielä joskus rattaissa eikä oo mitään valittanut.

Ainut mitä olen kaivannut on heittoaisa, mutta ilmankin on hyvin pärjätty!

Suosittelen siis!
 
Meiltäkin löytyvän sen merkkiset yhdistelmät =) Tarkemmin Dorjan Novell Sportit vuosimallia 2005. Nyt ovat käytössä jo toisella lapsella ja tyytyväinen niihin olen ollut. Isokokoisethan ne ovat, mutta kulkevat oikein kevyesti niin hiekktiellä, asfaltilla kun lumihankessa =) Erittäin tyytyväinen olen ollut isoon makuutilaan, meidän esikoinen kun on sellainen pikkujätti (1v neuvolassa olivat poja mitat 84cm/14,6kg).
Veljeni, joka kokeili noita vaunuja omien ABC (tai jotain) yhdistelmien jälkeen totesi , että ovat isot kun mikäkin, mutta kulkevat kun luksus-mersu =)
 

Yhteistyössä