kokemuksia dna:sta (liittymästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mettiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei toimi ja aina tulee jotain ihme laskuja ja ne ei suostu siihen että mä vaihan firmaa ja pidän mun numeron. niitä saakelin viestejä tulee jatkuvalla syötöllä että "uusi laskutuskausi on alkanut"

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
ei toimi ja aina tulee jotain ihme laskuja ja ne ei suostu siihen että mä vaihan firmaa ja pidän mun numeron. niitä saakelin viestejä tulee jatkuvalla syötöllä että "uusi laskutuskausi on alkanut"

mä just suljin elisan liittymän ja siellä sanottiin kanssa että ei saa pitää stä numeroa :/ ni eipä hatannu,mä lopein kuitenkin asiakkuuteni kun sain tarpeekseni siitä kun ei siellä tunnu tuo palvelu pelaavan

Siis sä olet antanut luvan lähettää jotain sun puhelimeen? Mulla ei ikinä ole tullut sieltä mitään viestejä, mut en ikinä niihin kyllä ole lupaa antanutkaan.
Laskut tulee kerran kuukaudessa, ei mulla ole ollu koskaan mitään ongelmaa? Mitä ihmelaskuja, laskuja joita et ole tehnyt vai?
Onko liittymä sun nimissäsi vai jonkun muun ja onko sulla siellä maksamatonta laskua, jonka takia eivät luovuta numeroa?

On ollut monta monta vuotta, ei mitään valittamista. Laskut on sellaisia kun pitää, pieniä minulla jos ei lasketa noiden puhelimien osamaksuja. Erilaisia liittymätyyppejä on paljon. Asiakaspalvelussa vastataan nopeasti ja hoidetaan asiat. Liittymä on aina toiminut ja kuulunut oikein hyvin ja Dna liikkeessä olen saanut loistavaa palvelua. Jos näin hyvin toimii jatkossakin niin en vaihda ikinä =)

Ja dna:sta en tiedä,mutta telefinland on ihan perseestä!Sieltä tulee ihme laskuja ja niitten laskutus järjestelmä muuttui,että lasku voi olla 2 tai 4 viikolta...emmä ymmärrä sitä ollenkaan.... |O

Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Ja dna:sta en tiedä,mutta telefinland on ihan perseestä!Sieltä tulee ihme laskuja ja niitten laskutus järjestelmä muuttui,että lasku voi olla 2 tai 4 viikolta...emmä ymmärrä sitä ollenkaan.... |O

mä mietin tota telefinlandiakin...

Alkuperäinen kirjoittaja omituista:

Siis sä olet antanut luvan lähettää jotain sun puhelimeen? Mulla ei ikinä ole tullut sieltä mitään viestejä, mut en ikinä niihin kyllä ole lupaa antanutkaan.
Laskut tulee kerran kuukaudessa, ei mulla ole ollu koskaan mitään ongelmaa? Mitä ihmelaskuja, laskuja joita et ole tehnyt vai?
Onko liittymä sun nimissäsi vai jonkun muun ja onko sulla siellä maksamatonta laskua, jonka takia eivät luovuta numeroa?

ku mulla on saldoraja niin aina kun yks laskutuskausi alkaa eli kerran kuussa pitäs tulla yks viesti ja sitte lasku. mut niitä viestejä voi tulla ihan kaksi päivässä ja vaikka joka kolmas päivä. se on mun nimissä ja kaikki on maksettu.
ku katoin kerran yhtä laskua joka oli tullu niin siinä oli kaks kuukausimaksua, jotka oli eri summaset, ja sitte niitten yhteenlaskettu summa ei ollu lähelläkään sitä mikä oli ilmoitettu.
aspassa ne vaan sano että "joo joo noin sen pitää mennäkki"

Alkuperäinen kirjoittaja Rohmutti:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:

mä mietin tota telefinlandiakin...

En suosittele,olen kanssa ajtellut vaihtaa mutta en tiedä mihin?Jatkuvasti kyllä dna:lta soitellaan...

Alkuperäinen kirjoittaja omituista:

ku mulla on saldoraja niin aina kun yks laskutuskausi alkaa eli kerran kuussa pitäs tulla yks viesti ja sitte lasku. mut niitä viestejä voi tulla ihan kaksi päivässä ja vaikka joka kolmas päivä. se on mun nimissä ja kaikki on maksettu.
ku katoin kerran yhtä laskua joka oli tullu niin siinä oli kaks kuukausimaksua, jotka oli eri summaset, ja sitte niitten yhteenlaskettu summa ei ollu lähelläkään sitä mikä oli ilmoitettu.
aspassa ne vaan sano että "joo joo noin sen pitää mennäkki"

Ahaa... no tosta saldorajasta en tiedä, mulla ei oo semmoista koskaan ollu.
Kaks kuukausimaksua (mun liittymässä 0,66?/kk) vois varmaan tulla silloin, jos sulla on yhdistetty kahden kk:n lasku, jos on ollu niin pieni etteivät ole sitä lähettäneet yhdestä kuukaudesta...? Tai jotain.

Elisaltakin tuli taannoin tuhansille turhia laskuja, kesti kauan ennen kuin saivat homman pelittämään. Sonera ei pärjännyt hintavertailussa, nyt kokeilen dna:ta. Olis kiva, jos jostain operaattorista vois lukea että "aina on toiminut kuin unelma".

Alkuperäinen kirjoittaja valitse siinä nyt sitten:
Elisaltakin tuli taannoin tuhansille turhia laskuja, kesti kauan ennen kuin saivat homman pelittämään. Sonera ei pärjännyt hintavertailussa, nyt kokeilen dna:ta. Olis kiva, jos jostain operaattorista vois lukea että "aina on toiminut kuin unelma".

Miun Dna on aina toiminut kuin unelma =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja valitse siinä nyt sitten:

Miun Dna on aina toiminut kuin unelma =)

Voin yhtyä tähän! :)

Ei mitään valittamista ko. liittymästä. Laskut pieneni lähes puoleen (aik. elisa), ovat nyt n. 10-15e/kk. Omien kokemusten pohjalta voin kyllä suositella. :)

Yhteistyössä