Kokemuksia David -ovistesteistä

Hei! Kertoilkaas kokemuksianne Mammaksi:n David -ovistesteistä? Oletteko saaneet miten vahvan viivan oviksen aikaan, vai onko aina tullut kontrolliviivan paksuinen? Ja minkä ajan kuluttua viiva on tullut?

Mulla ei vielä ole tullut samanvahvusta kuin kontrolliviiva, mutta on kuitenkin tummunut kun viikon olen tikuttanut. Nyt näytti että alkaisi haalenemaan jo.. N. 8minuutin kohdalla väri tulee, mutta kuivuttuaan vasta näkyy parhaiten.. Mietin tässä jälleen testin luotettavuutta.. Sofin One stepeillä ei tullut edes hailakkaa viivaa, että on tämä ehkä tyhjää parempi?!
 
Mä oon testaillu noilla davidin testeillä (tai raskauskeijusta tilatuilla, mutta samoja lienevät) ovista kaksi kiertoa ja varmistanu tuloksen sitten Clearbluen digitaalisella testillä.

Ekassa kierrossa tuli tosi hailakkaa viivaa alkuun, sitten kp 16 aamulla ihan selvä viiva, joka kans kuivuessaan tummui, muttei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuiseksi. Samasta pissasta testasin sitten Clearbluen, joka hymyili. Seuraavana aamuna Davidissa ei näkyny enää mitään, ja sitä seuraavana lämmöt oli noussu. Tässä kierrossa ovis varmistettiin vielä verikokeella, oli tapahtunut.

Tokassa kierrossa Davidit käyttäyty samalla tavalla: ekaks tosi hailakkaa viivaa, sitten yhtenä aamuna testasin klo 6 ja klo 10 ihan mielenkiinnosta. Koska klo 10 viiva vaikutti ihan aavistuksen tummemmalta, testasin vielä illalla. Illalla David oli aika samoissa tummuuksissa kun edelliskerran ovisplussassa, mutta Clearblue ei kuitenkaan hymyillyt. Seuraavana aamuna David oli vielä tumma, mutta vähän haaleampi kuin edellisiltana. Päättelin lh-huipun olleen yöllä. Sen päivän aikana nännit kipeyty, joka mulla tapahtuu aina oviksen jälkeen. Saman päivän iltana Davidissa ei enää näkynyt mitään, ja lämmöt nousi seuraavana aamuna.

Summa summarum: mulla Davidit näyttää oviksen selkeän tummilla, mutta ei kontrolliviivan vahvuisina viivoina. LH-huippu on aika lyhyt, ja ovis tapahtunee nopeammin kuin 24 tunnin päästä huipusta.
 
Hei!

Mulla davidin ovistestit ei myöskään koskaan tummentuneet tummemmiksi kuin kontrolliviivat, himpun verran vaaleammiksi jäi. Mut kai ne merkkas ovikset kuitenkin ihan oikein kun just äsken tein positiivisen davidin raskaustestin :heart: Vaalealla viivalla tosin, joten uuden testin hankintaan lähtee hän nyt. Onnea oviksen bongailuun!
 

Yhteistyössä