Mun täytyi viime syksynä lopettaa yhdistelmäpillerit juuri aurallisen migreenin takia, sain tilalle cerazettea. Ensimmäinen kuukausi meni ihan hyvin menkat tuli ja meni, olo oli hyvä. Sitten pääsikin eräänlainen piru irti! Hillittömiä itku ja raivokohtauksia oli koko ajan ja ihan mitä tahansa mies tekikin sai mut suuttumaan. Paino nousi 3kk 7 kg ja koko ajan oli vetämätön olo. Päätä särki ja oksentelin, vaikka monta raskaus testiä tehtiin ja asiaa tutkittiin ei mitään "vikaa" löytynyt. Sitten ne menkat, niitä rupesi tulemaan 2 viikon välein ja ne kesti 9 päivää.. Ennen kuin lopetin pillerit 2viikkoa sitten, vuotoa oli jatkunut lähes 2 kuukautta joka päivä! Finnejä tuli naama ja rinta täyteen, erityisesti hiusraja oli aivan täynnä näppylöitä! Nyt kun olen kaksi viikkoa ollut syömättä näitä hormonihirviöitä, olo on ollut aivan mahtava! Kasvojen iho on alkanut taas paranemaan, vuodot loppuivat ja mieskin on ollut taas rakastettava! Hän sanoikin mulle,että on mukavaa kun on saanut taas mut takaisin! Olo ei ole pitkään aikaan ollut näin tasapainoinen! Lääkäreiden on turha sanoa enään, ettei ne kiukku kohtaukset johdu pillereistä, kyllä ne johtui! Seksikin on alkanut jälleen maistua, vaikka nyt joudutaankin kumia käyttämään. Eikä tarvinnut vaihtaa miestä, kuten eräällä keskustelupalstalla kehoitettiin... Kaikille ei vaan nämä pillerit sovi, yksilöitä kun ollaan. Mutta ei myöskään ole reilua kenenkään väittää (lääkärin tai toisen käyttäjän) että vika on mielikuvituksessa, jos olo on oikeasti huono..! Käyttäköön ne jotka pystyy, mulle vaan on parempi ilman pillereitä!