KOKEMUKSIA CARENA SPRINT-KUOMURATTAISTA!

7 kk tulee pikkumies nyt..Mulla on brion yhdistelmävaunut,kopan jouduin ottaa pois kun ei oo mikään pieni mies :) Talja ja makuupussi on käytössä rattaissa nyt. Niillä vaunuilla on lykitty jo 2 isompaa ja ne alkaa oleen jo loppuun palaneet :) Ja aattelin kesääkin et kun lomaillaan niin vois olla kätevät.Viekö paljon tilaa autossa...?

Lisään vielä et mä katoin et niissä oli hyvänkokoset pyörät.Isot ja tukevan oloset..
 
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainu:
7 kk tulee pikkumies nyt..Mulla on brion yhdistelmävaunut,kopan jouduin ottaa pois kun ei oo mikään pieni mies :) Talja ja makuupussi on käytössä rattaissa nyt. Niillä vaunuilla on lykitty jo 2 isompaa ja ne alkaa oleen jo loppuun palaneet :) Ja aattelin kesääkin et kun lomaillaan niin vois olla kätevät.Viekö paljon tilaa autossa...?
Kyllä ne porrasperäsenkin auton taakse saa lykättyä, vähän asettelua vaan vaatii... Farmarissa meneekin sitten jo miten päin vaan. Mun mielestä vaan yksin liikkuessa vähän raskaat nostella. Mut hinta-laatusuhde on ehdottomasti hyvä.

Meillä ostettiin 1-vuotiaalle Emmaljungan Softyt. Briolla on sitä ihan saman näköstä. Avorattaista siis puhun. Ne on niitä samoja perusrattaita millä perhepäivähoitajat lykkii lapsia leikkipuistoon.
Juu u..Meillä poika nukkuu ulkona päikkärit et mä tarvisin sellaset..No täytyy käydä liikkeissä testailemassa ja kattelemassa! :) *KIITOS!!* :flower:
 
meillä on nuo... meillä 10kk neiti on niissä ollut jo 4kk. muuten on ihan ok,mutta jousitusta ei ole ollenkaan,joten aika tönkköä menoa välillä. on kyllä aika isokokoiset,vaikka kasaan laittaakin. hyviä puolia on tilavuus,neiti mahtuu nukkumaan erittäin hyvin rattaissa,vaikka lämpöpussikin siellä.
 

Yhteistyössä