Kokemuksia BUMBOSTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Loistava apuväline, kun olen kylpylöissä päässyt testaamaan. Olisin hankkinut, jos olisin tiennyt olevan sen niin hyvä. Kun neiti oli jo 1. kokeilussa 8kk, niin sit en enää viitsinyt hankkia.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Ei saa istuttaa, jos ei osaa istua.

Eikös bumbossa nimen omaan saa?

En ole nähnyt livenä ko kapistusta, mutta miksi siinä saisi, jos ei muutenkaan suositella?

Kannattaako päteä, jos ei ko välineestä mitään tiedä?

Meillä se oli pitkälti turha kapistus, olisi pärjännyt ilmankin.

Kuopukselle ostin kun oli n.4kk, oli siin 15min ja pullautti itsensä ulos. Sen jälkeen ollut lähinnä isoveljen leikeissä. Kerran aikaisemmin kokeiltiin kylässä sitä kun poika oli 3kk ja istuikin hetken.

Kammottavan näköinen kapistus. Voihan sitä toki opettaa lapsensa jo heti parikuisena pelkkään istuskeluun, viihtyy sitten mukavammin rattaissakin ostoskierroksella. Sitten voikin jonkun ajan päästä täällä itkeä miksi lapsi on motoriikaltaan heikko eikä osaa eikä halua opetella ryömimään, konttaamaan, kävelemään...

saa siinä istuttaa kun se asento on sellanen soppeli ettei varsinaisesti istu. tässäki järki päähän, ei tartte tuntia kerrallaan pitää siinä, niin ku ei sitterissäkään.

Meillä käytettiin kahdella lapsella ja hyvä on, ei pahaa sanottavaa. Eipä siinä nyt pitkiä aikoja (niinkuin ei missään muuallakaan) lasta pidetty. Ja siihen saa nykyään lisänä vielä sen pöydäkin.

Mä ostin tytölle sellasen mutta oppi istumaan itse ennen kun sain sen tilauksen kotiin, käyttämättä jäi ja uutena boxissaan.. Eipä olis meidän pikku pullukka siihen kyllä mahtunutkaan, hih! :)

Meillä siskolta lainassa ja lähinnä 5v isoveli siinä istuskelee. Neiti 5kk ei oikeen viihdy ja asento on ihme keno. Ite en ois ostanu, mut kun lainaan sain. Niin ja sisko tykkäs ja sen lapset. Mun mielest se on kyl kaikkein turhimmasta päästä oleva lasten tarvike.

Meillä bumbo on ollu suihkutuolina ja ihan paras esim. pihasaunassa kun vauva voi läträtä siinä ja itse voi suihkussa käydä samalla. Siinä se istuma-asento on sama kun esim. kantorepussa eli vauvan selkä ei rasitu.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Kammottavan näköinen kapistus. Voihan sitä toki opettaa lapsensa jo heti parikuisena pelkkään istuskeluun, viihtyy sitten mukavammin rattaissakin ostoskierroksella. Sitten voikin jonkun ajan päästä täällä itkeä miksi lapsi on motoriikaltaan heikko eikä osaa eikä halua opetella ryömimään, konttaamaan, kävelemään...

:D :D :D Tää palsta on niin mainio. Tottakai se tarkoittaa sitä, että jos hankkii bumbon niin sitten on tarkoitus istuttaa lasta siinä 24/7. Paitsi toki, jos perheessä on myös hyppykiikku ja kävelytuoli niin vuorokauden tunnit on jaettu niin, että lapsi kivasti käyttää tasaisesti kaikkia, yöunet voikin nukkua sitterissä. :D :D

Joo minä ostin kuopukselle bumbon ja pidin sitä tosi kätevänä kapistuksena. Laitoin tytön siihen istuskelemaan suihkuni ajaksi tai jos vaikka pesin vessan. Tyttö oli siis näkyvilläni, ei päässyt karkaamaan ja viihtyi kivasti kun sai katsella touhujani. Syöttötuolinakin monet sitä käyttää, mutta itse en ole käyttänyt siihen tarkoitukseen kuin pari kertaa. Vauvauinnissa se on meillä mukana kulkenut ja oli tosiaan näppärä niin pitkään kuin tyttö alkoi joka kerta heti karata siitä.

Ja tyttö lähti aikaisin liikkeelle eikä ole mitenkään jämähtänyt istualleen. Ei vaikka olen käyttänyt paljon jopa kantoliinoja ja kantoreppuakin. Siltikin tuo marakatti ottaa ja karkailee ja menee ja viuhtoo enemmän kuin minusta olisi ollenkaan tarpeen. :D

Yhteistyössä