Laitan tänne kokemuksia jos joku kaipailee. Elikkäs meillä on ollu pari kuukautta matkarattaina britax toddlerit, pidetään niitä aina auton takakontissa ja ne pysyy mukavasti sillain kyljellään jos tarvitsee enemmän tilaa tavaroille. Meillä on britaxin kaukalo niin se ainakin sopii rattaisiin, ei sitä kiinni saa siihen mitenkään mutta pysyy tukevasti ilman kiinnitystäkin. Oon usein kauppareissuilla ottanut vaan kaukalon autosta ja laittanut rattaisiin eikä vauvaa herää. Rattaiden ja kaukalon kuomut saa vastakkain joten tuulikaan ei pääse häiritsemään. Lisäksi selkänojan saa makuuasentoon asti ja viikonloppuna keksin uuden jutun kun tarvitsen tallinnanmatkalle pienet kärryt elikkäs minulla on noissa meidän tuplissa emman kantokoppa niin sen saa kätevästi näihinkin rattasiin kun kääntää kuomun kiinnikeisään toisin päin ja laittaa sinne jalkatuen suojaksi, kantokoppa mahtuu hyvin selkänojalle, näin saa mukavat pikkuvaunut.
Lisäksi kuomusta saa takaa päälliosan pois ja jäljelle jää hyttysverkko. Näis on varmaan vähän matkittu teutonia timmyjä mutta ovat vaan halvemmalla tehty, ominaisuudet on samat.
Kokemiani miinuksia: rattaissa on tosi pieni tavaratila joten ei sinne paljon ostoksia mahdu, mutta matkarattaina on ihan riittävä. ja toinen miinus on et jousitusta ei juurikaan ole joten ainakin kivisellä tiellä rattaat hyppii aikaslailla.
Muuten oon ollu kyllä tosi tyytyväinen.
Lisäksi kuomusta saa takaa päälliosan pois ja jäljelle jää hyttysverkko. Näis on varmaan vähän matkittu teutonia timmyjä mutta ovat vaan halvemmalla tehty, ominaisuudet on samat.
Kokemiani miinuksia: rattaissa on tosi pieni tavaratila joten ei sinne paljon ostoksia mahdu, mutta matkarattaina on ihan riittävä. ja toinen miinus on et jousitusta ei juurikaan ole joten ainakin kivisellä tiellä rattaat hyppii aikaslailla.
Muuten oon ollu kyllä tosi tyytyväinen.