J johanna Vieras 22.04.2009 #1 oletko itse kokeillut? tehosiko? oletko kuullut joltain muulta kokemuksia?
M MarjutR Vieras 04.05.2009 #3 kaverilla on iho parantunut huomattavasti, niinpä 15-vuotias tyttäreni aloitti eilen myös syömään. En yleensä itse usko ollenkaan mihinkään luontaistuotteisiin, mutta saa nyt nähdä...
kaverilla on iho parantunut huomattavasti, niinpä 15-vuotias tyttäreni aloitti eilen myös syömään. En yleensä itse usko ollenkaan mihinkään luontaistuotteisiin, mutta saa nyt nähdä...
A Anu Vieras 08.06.2009 #4 nostanpa tälläisen kun tuote kiinnostaa, osui silmiin kun googletin kys tuotteesta. onko kokemuksia?
M minä se vaan ;) Vieras 31.07.2009 #5 oon popsinu tuotetta nyt 2vk ja kyl iho on vähän puhtaampi ainoo huonopuoli on vaan kuollut ihosolukko. Sitä lähtee paljon ja joka puolelta.. yöks! ja sitten kun se on semmosta harmaata ja .. HYI! mut jos tä nyt auttaa nii mikäs siinnä ;D
oon popsinu tuotetta nyt 2vk ja kyl iho on vähän puhtaampi ainoo huonopuoli on vaan kuollut ihosolukko. Sitä lähtee paljon ja joka puolelta.. yöks! ja sitten kun se on semmosta harmaata ja .. HYI! mut jos tä nyt auttaa nii mikäs siinnä ;D