Kokemuksia Atkinsin dieetistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RemppaEmppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

RemppaEmppa

Jäsen
28.01.2010
100
0
16
Eli ollaan miehen kanssa Atkinsin dieetillä toisinsanoen siis vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Pian neljä viikkoa täynnä ja multa painoa tippunut 5kg. Miheltä suurinpiirtein samanverran.

Dieetti siis toimii. Nyt siis tahtoisin vaan lukea muiden kokemuksia dieetistä :). Kirjoitelkaa jos kokemusta löytyy!! =)

siis pelkällä vähähiilarisella vai sillä oikealla atkinsin dieetillä jossa hiilarit ovat todella vähissä? Itse noudatin tuota tavallista vähähiilarista ja kyllähän sillä laihtui. Mutta nyt olen kiloklubilainen ja hyvin tyytyväinen sellainen. Koin nuo hiilareiden kyttäilyt hankalaksi, ja satuin rakastamaan ihan liikaa tuoretta ruisleipää, perunaruokia, pastaa ja hedelmiä. Pastat toki olen vaihtanut täysjyväversioihin... Mulla ei ole enää paluuta mihinkään hiilarinvahtausdieteille. Kiloklubissa olen laihtunut, kaikkea saa syödä ja nälkä ei ole kertaakaan yllättänyt.

Pyritään siihen, että hiilareita 20g/vrk. Kaksi ekaa viikkoa oltii tosi tarkkoja siitä mitä syötiin. Nyt vähän jo välillä syödään "kiellettyjäkin" eli joskus hedelmiä/ruisleipää jne.

Tää dieetti on ollu toimiva, sillä yhtään kertaa ei ole ollut nälkä! Annos koot pienentyneet ja karkitkaan eivät enää houkuttele!

Yhteistyössä