Kokemuksia atarax:sta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mira

Vieras
Sain pojalleni ihottuman "hoitoon" ataraxia. Itselläni ei ole mitään kokemusta tästä tuotteesta. Käytin lääkärissä, kun pojalla on ihottumaa vähän joka paikassa ja se tietenkin kutittaa. Yöllä kynsii ja kynsii. Itkeskeleekin öisin sen takia. Olisiko teillä kokemuksia tästä tuotteesta?

Mulle annettiin sitä kun sain allergisen reaktion lääkkeestä.
Otin minimi annoksen (reseptissä 1-2kpl) ja olin ihan "pihalla" tän maailman jutuista en tykännyt siitä olotilasta joten jätin loput ottamatta.

Pitkään käytetty allergialääke. Meidän neiti sai maitoaltistuksen jälkeen sitä ja ei väsyttänyt ollenkaan, pikemminkin piristi. Kuulemma lapsilla voi sellaisenkin vaikutuksen tehdä. Hyvin auttoi maidosta tulleeseen nokkosihottumaan. Tuolla sitä kaapissa on, jos allergisen reaktion saa, mut ei oo onneksi tarvinnut kotona antaa.

Veljeni taas aikuisena otti kerran Ataraxia (äiti anto, kun sai jostain allergisen reaktion ja kämpässä ollut mitään miedompaa allergialääkettä). Eipä tarvinnut veljen lähteä töihin sinä iltana. Sammu meinaan kuin saunalyhty.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Vie kutinan tehokkaasti, mutta on äärettömän väsyttävä!

Ei välttämättä väsytä.

Esim. mun isä nukahtaa kohta yhden tabletin otettuaan ja mun kärsii ottaa kaksikin (lääkärin määräys, pahimpaan tilanteeseen) eikä tee mitään. Ja painan 50kg vähemmän kuin isäni.

Toinen tytöistäni nukkuu kuin tukki kun antaa ataraxia kovaan kutinaan. Toiselle ei uniin vaikutusta, kutinan kyllä hillitsee. Tytöt ovat 5v. kaksoset, sama paino, sama annostus. Eli riippuu ihmisestä.

Iso kiitos vastauksistanne! Olitte isona apuna. Taidan kokeilla ja eihän sitä tarvitse koko pulloa juottaa jos näyttää, että eipä se olekkaan meidän pojalle paras apu.

Yhteistyössä