Kokemuksia apteekin omasta.

• Viestiketjun aloittaja lörppö
  • Ensimmäinen viesti
lörppö
Mua ärsyttää kun mun silmään siinä nökyy haalea viiva. OMalla näytöllä omista kuvatiedostoista katsottuna näkyy kyllä, mutta kun lataa tuonne aijaa.com sivustolle niin en ole enää varma.

Kuopusta yrittäessä noita tuli tehtyä kasa, ja nyt kun yritetään jälleen vauvaa, taas varmaan yli kymmenkunta kulutettu (testaaminen on mulle jo jonkinnäköinen epävirallinen raskaustestitutkimus :D)

Niihin voi tulla viivanpaikka, tai roskishaamu, mutta ei läheskään kaikkiin. Mutta olen siis saanut epämääräisenkin tuloksen jonkun kerran, tosin on paljon luotettavampi kuin valtaosa testeistä.

Ainoa merkki, jolla ei ole tullut koskaan ensimmäistäkään epävarmaa testiä, on Biocard, joka on entinen Apteekin Oma ja joka vaihtui muuta vuosi sitten nykyiseen testiin.

lörppö
Juu. Itsellä kokemus muutaman vuoden takaa ja silloin kun oli negaa, niin kans oli negaa. Se on saattanut sitten olla sitä vanhaa testiä. Siis mistä niitä biocard testejä löytää? Onko siinä se korkkikin valkoinen? silloin aikanaan apteekin oma oli sellainen, jossa korkki oli tikun kanssa saman värinen ja se koko tikku oli ihan eri muotoinen kuin tuo nykyinen apteekin oma.

Jostain syystä mulle tulee viivanpaikka/roskishaamu lähes aina. En tiedä mistä johtuu, sillä yleisesti ko. testissä ei niitä muille näy.
Viivanpaikkoja ja roskishaamuja tuntuu kasaantuvan naisille, joiden lh-hormonitaso on korkea ympäri kuukautiskierron.
Ihan mielenkiinnosta...Oletko käyttänyt ovistestejä, saatko kaksi viivaa (ei välttämättä yhtä tummia, mutta niin että testiviiva on kuitenkin selkeä) mihin aikaan kierrosta tahansa?
Mulla siis näin, mutta mulla on todettu pcos joka omalta osaltaan nostaa tuota lh-hormonin tasoa elimistössä.
Raskaustestit siis voivat reagoida myös ovuloimiseen niilläkin naisilla joilla lh-hormonitaso on korkea vain oviksen aikaa. Etenkin nykyiset herkät, "ei-niin-puhdistetut" raskaustestit.

lörppö
En ole käyttänyt ovis testejä. olis kyllä tarkoitus kokeilla jos ei plussaa ala kuulumaan. Aikaisemmat raskaudet on lähtenyt nopeasti käyntiin Eka kolmannesta kierrosta ja toka ensimmäisestä. Lämpöjä mittaan ja ovulaatio näkyy selkeästi käyrille piirtyvän. Kiitos tiedosta, pitää tutkiskella asiaa.

Yhteistyössä