Kokemuksia? Acon Early Detection raskaustesti herkkä testikasetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niko06
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

niko06

Aktiivinen jäsen
09.06.2006
2 534
0
36
Tuommonen on postissa tulossa, onko jollain kokemuksia tuosta testistä?
Jos on niin millasia ja kuinka pian toivotun hedelmöittymisen jälkeen olette testannu?

Kiitos jos joku viittii vastata :D
Hemmetin kuume että osaakin olla korkealla, kakkosta vaan ei kuulu vielä, kyselen siksi et millohan sitä ite uskaltas testiä, oletettu hedelmöittyminen neljä päivää sitten :ashamed:

:wave:

Itse tein elämäni ensimmäisen kotitestin tuolla kasetilla ja ihan helppo oli käyttää. Jotkut karsastavat sitä pipetilä pelaamista, mutta teen sitä työssäni niin paljon, että se oli ihan helppoa. Oma testitulos oli siis nega, ja testasin noin kaksi viikkoa toivotun hedelmöittymisen jälkeen. Sitten se täti tulikin. :|

:hug:
yritän varmaankin siihen pariin viikkoon oletetusta hedelmöitys ajankohdasta jaksaa oottaa et testi näyttäis sit jos pieniin päin on...
vielä vaan ei jaksa paljoa toiveita herätellä :D

Minä en edellisessä raskaudessa bongannut ovista ja ultrassa sitten selvisi, että ovis oli ollut myöhään ja olin tuolla samaisella testillä saanut haalean plussan rv 3+3 eli tosi aikaisin! Parempi tietysti odotella oikeasti sinne menkkojen oletettuihin alkamispäiviin...

Itse tein tuolla samaisella testillä viimeviikolla positiivisen testin. Uusin sen parin pvän päästä ja tuli nega. Soitin lääkärilleni ja hän sanoi ettei suosittele noita herkkiä testejä koska ne on liian herkkia, se näytti hedelmöittymisen joka ei edennyt raskaudeksi. Tavallinen testi ei näytä positiivista ennen kiinnittymistä. Itse en näitä herkkiä halua enää tehdä pettymyksien takia.

Yhteistyössä