Kokemuksia 3-vuotiaasta kerrossängyssä otetaan vastaan! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BridgetJones
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näkeekö niitä Roope-Riikkoja missään livenä? Ymmärsin netistä ettei niitä myydä missään liikkeessä vaan pitää tilata sieltä niiden tehtaalta mutta olisi se nyt kiva nähdä ensin...

Ja "kahden äiti" itsekin mietin tuota esikoisen yöllistä vaeltamista. Olisi se Roope-Riikka varmaan silti hyvä ostos kun sitä voi tosiaan käyttää erikseenkin siihen asti että muksut ovat kerrossänky-valmiuksissa. Tuntuisi hölmöltä ostaa nyt toinen lastensäky, kun kuopus pitää joka tapauksessa ottaa kohta pinniksestä, ja sitten parin vuoden päästä ostaa kerrossänky...

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Meil on lapsilla sellanen bussi-kerrossänky (Hobby Hallista ). Se on matalampi ja leveempi kun monet "perussängyt" ja yks valintakriteeri oli kans se, että siin on korkeet laidat ja leveeaskelmaiset portaat.
Portaita ei saa kyl irti, mutta hienosti - vähän turhankin helposti ;) - pienempikin sinne ylös kiipeilee. Isompi on selvinnyt yökuljeskeluista ihan hienosti, ainoostaan kerran liukastunu portaissa, mut sekin oli päivällä kun oli vähän turhan paljon tuota vauhtia... Isompi oli n. 3,5v kun saivat sängyn.

Olen muuten törmännyt tähänkin! Ja se oli tosi ihanan näköinen! :D Se ei vaan ole yhtä pitkäikäinen kuin nuo edellämainitut...

Alkuperäinen kirjoittaja BridgetJones:
Meil on lapsilla sellanen bussi-kerrossänky (Hobby Hallista ). quote]

Olen muuten törmännyt tähänkin! Ja se oli tosi ihanan näköinen! :D Se ei vaan ole yhtä pitkäikäinen kuin nuo edellämainitut...

No... mä luotan siihen, että sen saa helposti myytyä sit eteenpäin :) Kieltämättä itekin mietin sitä ulkonäköä kun yleensä oon ajatellu, et jotenkin "turha" sisustaa liian lapsellisesti kun sitten jonkun vuoden päästä ei enää ehkä oo sellanen juttu mikä kelpais. Sit kuitenkin ajattelin, että äh: tehdään siitä lastenhuoneesta sellanen, et se on tosiaan lastenhuone. Ja on meillä vielä yks käyttäjä sillekin sängylle kasvamassa poikien lisäks.

Meil on lapsilla sellanen bussi-kerrossänky (Hobby Hallista ). quote]

No... mä luotan siihen, että sen saa helposti myytyä sit eteenpäin :) Kieltämättä itekin mietin sitä ulkonäköä kun yleensä oon ajatellu, et jotenkin "turha" sisustaa liian lapsellisesti kun sitten jonkun vuoden päästä ei enää ehkä oo sellanen juttu mikä kelpais. Sit kuitenkin ajattelin, että äh: tehdään siitä lastenhuoneesta sellanen, et se on tosiaan lastenhuone. Ja on meillä vielä yks käyttäjä sillekin sängylle kasvamassa poikien lisäks.

Juu, on meillekin tuo pikku kolmonen tulossa joten kyllähän se jonkun aikaa käytössä olisi... Pitää varmaan käydä ihan katselemassa ja kiertelemässä noita vaihtoehtoja.

Kiitoksia kaikille vastauksista! :D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
just 2vee täyttänyt siirtyi unipuuhun,sänky n.1,2 metrin korkeudella,ei ollut ongelmia,ikinä ei oo tippunut.

Eikös Unipuu ole kuitenkin tosi iso? Se olis meillä toisena vaihtoehtona, mutta mulla oli sellainen käsitys että se aika korkea (eikä nyt tietysti heti tarvita sitä 2metrin pituuttakaan).

Meillä on unipuun jatkettavat lapsilla ja eihän ne pitkät ole ilman sitä jatkopalaa.. Turvalaitakin on ihan huippu ettei varmasti yli kierähdä mitenkään päin :) Meilläkin noihin tikkaat odottamassa jos uskaltaisi ne tässä joskus päällekkäin laittaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
just 2vee täyttänyt siirtyi unipuuhun,sänky n.1,2 metrin korkeudella,ei ollut ongelmia,ikinä ei oo tippunut.

Eikös Unipuu ole kuitenkin tosi iso? Se olis meillä toisena vaihtoehtona, mutta mulla oli sellainen käsitys että se aika korkea (eikä nyt tietysti heti tarvita sitä 2metrin pituuttakaan).

Meillä on unipuun jatkettavat lapsilla ja eihän ne pitkät ole ilman sitä jatkopalaa.. Turvalaitakin on ihan huippu ettei varmasti yli kierähdä mitenkään päin :) Meilläkin noihin tikkaat odottamassa jos uskaltaisi ne tässä joskus päällekkäin laittaa...

Ai Unipuutakin on jatkettavana?? Taidankin olla ihan pihalla näistä... Onkohan se kalliimpi kuin tuo Roope-Riikka?

Juu, täytyy lähteä johonkin liikkeeseen kyselemään ja testailemaan! =)

Ai Unipuutakin on jatkettavana?? Taidankin olla ihan pihalla näistä... Onkohan se kalliimpi kuin tuo Roope-Riikka?

En tiedä mitä nuo Roope-Riikat maksaa mutta jos en ihan hirveästi valehtele niin nuo unipuut oli jotain.. ööö... 200-250e/kpl patjan ja turvalaidan kanssa. En ole varma muistanko sinne päinkään :D

En tiedä mitä nuo Roope-Riikat maksaa mutta jos en ihan hirveästi valehtele niin nuo unipuut oli jotain.. ööö... 200-250e/kpl patjan ja turvalaidan kanssa. En ole varma muistanko sinne päinkään :D

Ai toi mun teksti tulikin tonne välille :D

Yhteistyössä