V
vieras
Vieras
1. Tehdäänkö ensimmäinen ultra äitiyspoliklinikalla sisäkautta?
2. Mitä neuvolalääkäri käynneillä tehdään?
3. Mitä tehdään ensimmäisellä neuvolalääkäri kerralla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
Neuvolalääkäri tekee sisätutkimuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
mitä siinä sisätutkimuksessa tehdään? Mitä sieltä tutkitaan? Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Kaikissa viidessä eka tehty sisäkautta ultra.
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
Kohdunsuuta ne kattoo että onko kiinni ja kiinteä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:Meillä näin..
1. kyllä
2. ja 3. Sisätutkimus. Tuntuu ehkä hieman ilkeältä, saattaa hieman sattuakin (mua sattui kun oli lääkärin sijainen tekemässä, ihme akka..). Mutta sormilla siis kokeilee kohdunsuun...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
sattuuko se?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
Mä olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että eka ultra (rv7-12) tehdään nimenomaan siksi sisäkautta, että se on tarkempi tapa noin alussa. En ole ennen kuullut, että alkuraskautta ultrattaisiin vatsan päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
Mä olen ainakin ollut siinä käsityksessä, että eka ultra (rv7-12) tehdään nimenomaan siksi sisäkautta, että se on tarkempi tapa noin alussa. En ole ennen kuullut, että alkuraskautta ultrattaisiin vatsan päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1. Tehdäänkö ensimmäinen ultra äitiyspoliklinikalla sisäkautta?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1. Tehdäänkö ensimmäinen ultra äitiyspoliklinikalla sisäkautta?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
sattuuko se?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unensieppaaja:Meillä ei oo koskaan tehty ekaa ultraa sisäkautta. Ultrattu on kolmea lasta rv 7-10.
Alkuperäinen kirjoittaja juulia:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
mulla ainaki ultrattiin joka kerta alkuraskaudessa vatsan päältä, jouduin käydä moneen otteeseen koska ei oltu varmoja hedelmöitymisen ajankohdasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi joillakin tehdään sisäkautta ja toisilla vatsan päältä???
kiitos. mulla olisi silloin viikkoja noin 11. Ja meillä kuulemma neuvolalääkäri nykyään ä.polilla joten onkohan se silloin samalla?