Kokeilkaas saatteko riidan aikaseks

Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:
:headwall: onks pakko :headwall: eiks täällä muijat tappele muutenkin ihan tarpeeksi. :snotty: tainnu kesä tehdä taas tehtävänsä.
No äläs nyt. :D MÄ en oo ehtiny oikeen käymään täällä viimeaikoina ja on ikävä akkojen riitoja :) Niitä seuratessa saa kokea aina hetken sukupuolista ylemmyyttä näin miehenä :D
 
toimisko tää...
Miksi jotkut eivät imetä... kertokaas minulle syitä?! Mä olen imetyksen kannattaja ja kaikkien pitäis siis imettää... sinnikkäästi vain - kyllä sitä maitoa ainakin vähän heruu!!

Entäs sitten vaipat: kestoja vai kertakäyttöisiä?? Mä käytän kertakäyttöisiä - en kehtaa pestä kaiken muun pyykin lisäksi vielä jotain hitsin vaippoja :xhyhhyh...
 
Alkuperäinen kirjoittaja toimisko tää...:
Miksi jotkut eivät imetä... kertokaas minulle syitä?! Mä olen imetyksen kannattaja ja kaikkien pitäis siis imettää... sinnikkäästi vain - kyllä sitä maitoa ainakin vähän heruu!!

Entäs sitten vaipat: kestoja vai kertakäyttöisiä?? Mä käytän kertakäyttöisiä - en kehtaa pestä kaiken muun pyykin lisäksi vielä jotain hitsin vaippoja :xhyhhyh...
Nii ja mun mielestä homous on seksuaalista rikkinäisyyttä jossa henkilö hakee samaa sukupuolta olevasta täydennystä eheyttääkseen itseään. Ehjä hetero ei tarvitse homosuhteita koska kokee itsensä seksuaalisesti kokonaiseksi ja on näin valmis kanavoimaan seksuaalisen energiansa vastakkaiseen sukupuoleen.

:xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:
:headwall: onks pakko :headwall: eiks täällä muijat tappele muutenkin ihan tarpeeksi. :snotty: tainnu kesä tehdä taas tehtävänsä.
Onneksi kohta tulee syksy!
Niin ja sitten tapellaan saako jouluvaloja laittaa vai ei ja puenko kerttupetterille reimat vai en

:headwall:
nautittas vaan nyt ihan rauhasta jookos :flower:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:
:headwall: onks pakko :headwall: eiks täällä muijat tappele muutenkin ihan tarpeeksi. :snotty: tainnu kesä tehdä taas tehtävänsä.
Onneksi kohta tulee syksy!
Niin ja sitten tapellaan saako jouluvaloja laittaa vai ei ja puenko kerttupetterille reimat vai en

:headwall:
nautittas vaan nyt ihan rauhasta jookos :flower:
No huh.. onko sulla lapset kerttu ja petteri :eek: Ja käytätkö sä Reimoja - nehän on ihan out!!!! Huh!!
Ja jouluvalot on meillä jo asennettu. Eilen illalla oli niiiiin pimeetä, että laitoin ne jo palamaan. Ihanasti vilkkuivat tuolla hämärässä! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Alkuperäinen kirjoittaja toimisko tää...:
Miksi jotkut eivät imetä... kertokaas minulle syitä?! Mä olen imetyksen kannattaja ja kaikkien pitäis siis imettää... sinnikkäästi vain - kyllä sitä maitoa ainakin vähän heruu!!

Entäs sitten vaipat: kestoja vai kertakäyttöisiä?? Mä käytän kertakäyttöisiä - en kehtaa pestä kaiken muun pyykin lisäksi vielä jotain hitsin vaippoja :xhyhhyh...
Nii ja mun mielestä homous on seksuaalista rikkinäisyyttä jossa henkilö hakee samaa sukupuolta olevasta täydennystä eheyttääkseen itseään. Ehjä hetero ei tarvitse homosuhteita koska kokee itsensä seksuaalisesti kokonaiseksi ja on näin valmis kanavoimaan seksuaalisen energiansa vastakkaiseen sukupuoleen.

:xmas:
Oih, kauniisti sanottu... :D
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitanner:
Alkuperäinen kirjoittaja toimisko tää...:
Entäs sitten vaipat: kestoja vai kertakäyttöisiä?? Mä käytän kertakäyttöisiä - en kehtaa pestä kaiken muun pyykin lisäksi vielä jotain hitsin vaippoja :xhyhhyh...
KEstovaipat yäk :$

Ei mun hienonenällä tommoseen aleta!
Jeeee, hyvä kertakäyttösten kannattajia jo 2kappaletta!!
Kertakäyttöset on PARHAITA!!!
 
Ja tiedoksi että mä olen yleensä rauhaa rakastava ihminen ja inhoan tappeluita enkä koskaan oo semmosiin täällä (enkä tosielämässäkään tietenkään) osallistunu,
mut nyt takana valvottu yö ja aikaisin herättänyt pikkuinen jonka sain kyllä just uudestaan nukkumaan
mutta en edes viiti mennä ite uudestaan nukkuun
kun tiedän että muut herää kohta kumminkin
ja sitten on vaan enempi tööt kun just saa unenj a sit pitääki heti herätä.
Monesti kokeiltu ja huonoksi havaittu joten en mene nukkumaan
:whistle:

Eiksookki hirveetä?
 
tt
Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitanner:
Ja mua AINA naurattaa ja huvittaa kun täällä vaahdotaan reimoista ja eri teceistä ynnä muista sellaisista :LOL:

En vaan voi käsittää tommosta :eek:
Sanos muuta... kaikki vaatteet voi hakea kirpparilta - ovat aivan samanveroisia!! nih.
 

Yhteistyössä