No, teillähän on aivot hyvässä kuosissa!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Niin mäkin . Oikeesti oon 41 v.Alkuperäinen kirjoittaja rebel:ukko sai 20!!!
No, teillähän on aivot hyvässä kuosissa!Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Niin mäkin . Oikeesti oon 41 v.Alkuperäinen kirjoittaja rebel:ukko sai 20!!!
Mä luin ja ymmärsin, että piti laittaa pallojen KOON mukaan järjestykseen. Huuli pyöreenä ihmettelin, että mun mielestä kaikki on saman kokoisiaAlkuperäinen kirjoittaja siperia:No suuntaus on ainakin parempi.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:On juu, mutta kun mä olen 26v. :snotty: :headwall:
Mä sain 28, kun yritin laittaa pari ensimmäistä väärinpäin, isoimmasta pienimpään, kun en taas lukenut ohjeita Oikea ikä on 30.
Sain tän sähköpostiin ja siinä oli englanniksi ohjeet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:28 tuli, en mitenkään taitava tuossa
Mistä sä ap keksit mitä noi tulokset tarkoittaa?
Oukkei Ihan kivastihan se sit.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Sain tän sähköpostiin ja siinä oli englanniksi ohjeet.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:28 tuli, en mitenkään taitava tuossa
Mistä sä ap keksit mitä noi tulokset tarkoittaa?
Oma tulos oli 36v ja oikea ikä on 45
Joo synnytyksen ja vauvaiän aikana ei voi/saa tehdä mitään missä mitataan älykkyyttä tai reaktiokykyäAlkuperäinen kirjoittaja äitix3:120. Oiskohan synnytys ja vauvanhoito pehmentänyt aivot.
Mutta hei, nyt mä vasta tajusin tuon idean. Aivojen ikä 31, oikeasti oon 29.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Joo synnytyksen ja vauvaiän aikana ei voi/saa tehdä mitään missä mitataan älykkyyttä tai reaktiokykyäAlkuperäinen kirjoittaja äitix3:120. Oiskohan synnytys ja vauvanhoito pehmentänyt aivot.