Kokeilisitko seksiä naisen kanssa jos tulisi kaunis tilaisuus vastaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Jos eteesi sattuisi nainen jollaista pidät ns. kauniina, niin kokeilisitko kerran sitä naisen kanssa? Jos tilaisuus olisi sellainen, ettei kukaan tiedä siitä mitään?
Millaisia asioita toisen naisen kanssa tekisit?

Itse en suunnittele tuollaista, tuli vaan mieleen että jos tilanne tulisi luonnollisesti eteen... :)

Suutelua ja lääppimistä ehkä. Kännissä siis, selvin päin ei varmasti tulisi mieleen.
mutta en itse seksiä, yök. Onko se sitten sormettamista, nuolemista ja dildoleikkejä? Vai miten se käytännössä tapahtuisi. Harvemmin tulee noita asioita mietittyä :laugh:

Sellaista hetkeä olen odottanut jo monta vuotta, mutta miten ihmeessä voin tehdä aloitteen kun mitä todennäköisemmin se toinen ei ole kiinnostunut naisista? Siis enhän voi vaan mennä iskemään jotain naista, turpaanhan siinä tulee jos se onkin hetero (niinkuin mitä todennäköisimmin onkin...) :) Mut joo, fantasioin usein naisista ja olisin ihan 100& valmis!

[QUOTE="hippu";25914421]Sellaista hetkeä olen odottanut jo monta vuotta, mutta miten ihmeessä voin tehdä aloitteen kun mitä todennäköisemmin se toinen ei ole kiinnostunut naisista? Siis enhän voi vaan mennä iskemään jotain naista, turpaanhan siinä tulee jos se onkin hetero (niinkuin mitä todennäköisimmin onkin...) :) Mut joo, fantasioin usein naisista ja olisin ihan 100& valmis![/QUOTE]

No, kyllä sen huomaa jos toinen on kiinnostunut. Katseista, eleistä, kaikesta.
Ehkä sun pitäisi hakeutua tarkoituksella sellaisiin yhteyksiin, joissa voisit todennäköisemmin tavata jonkun kiinnostavan?

Alkuperäinen kirjoittaja örgh;25914407:
Suutelua ja lääppimistä ehkä. Kännissä siis, selvin päin ei varmasti tulisi mieleen.
mutta en itse seksiä, yök. Onko se sitten sormettamista, nuolemista ja dildoleikkejä? Vai miten se käytännössä tapahtuisi. Harvemmin tulee noita asioita mietittyä :laugh:

öö, samoja asioita kuin miehen kanssa? Paitsi että toisella ei ole kullia.

en ikinä voisi koskea toiseen naiseen "siinä mielessä" ja jotenkin mua niin ihmetyttää miten tää bi-henkisyys on niin yleistä. Olen yli 30 nainen ja omassa kaveriporukassakin on harrastettu satunnaisesti tyttöjenkesken pussailua (siis en itse...) ja jotenkin musta se on outoa... Uskon että nuorempien, nyt teini-iässä olevien, kesken tämä bi-henkisyys on yleisempää kun omassa nuoruudessani... Mutta siis korostan että tämä oma mielipiteeni ja jokainen saa tehdä mitä itse parhaakseen kokee...

[QUOTE="Vieras";25914453]öö, samoja asioita kuin miehen kanssa? Paitsi että toisella ei ole kullia.[/QUOTE]

Kummallakaan ei ole kullia. Ja siis itse olen sitä mieltä että juuri se kulli (ja ehkä myös miehen maskuliinisuus ym) on pääasia seksissä. Itse en erityisemmin diggaa sormista tai kielestä, kyllä sen pitää ihan se oikea kalu olla :D

[QUOTE="alma";25914502]en ikinä voisi koskea toiseen naiseen "siinä mielessä" ja jotenkin mua niin ihmetyttää miten tää bi-henkisyys on niin yleistä. Olen yli 30 nainen ja omassa kaveriporukassakin on harrastettu satunnaisesti tyttöjenkesken pussailua (siis en itse...) ja jotenkin musta se on outoa... Uskon että nuorempien, nyt teini-iässä olevien, kesken tämä bi-henkisyys on yleisempää kun omassa nuoruudessani... Mutta siis korostan että tämä oma mielipiteeni ja jokainen saa tehdä mitä itse parhaakseen kokee...[/QUOTE]

Mun tuntemani homoseksuaalit ja bi:t ovat ikähaarukassa 22-75 v, mikään ikäluokka ei ole sen vahvemmin edustettuna kuin muutkaan.

Mutta mun mielestä nämä "nykyajan nuoret" rohkeemmin ovat sekä tyttöjen että poikien kanssa ja ihan antavat sen näkyä. Ja tietysti tämä "julkihomous ja lesbous" on varmaan antanut rohkeutta toimia niin. Ja sehän tietysti on hieno juttu. En muista omasta lapsuudestani/nuoruudestani yhtään julkihomoa tai lesboa...

• Tykkää
Reactions: sciurus vulgaris

Yhteistyössä