kokeilin ekaa kertaa väsätä (sis.kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Kahvipaketti kassin..ihan vaan sen takia että kun noita paketteja kertyy ihan sikana.

paljon tuli vielä virheitä kun ei ollut ohjetta, mutta ehkä jo seuraava on parempi.

tässä pari kuvaa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=1523145.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=1523157.jpg

nii ja jos joku on tollasii tehny ni ois kiva saada vinkkiä miten tehää. toi on siis tollanen "käsilaukun" kokonen

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin tota kassia käytetään? Siis käytätkö ihan käsilaukkuna?

en mä oo viel keksiny käyttötarkotusta :D mut ajattelin et jos tekis pikkasen isomman ni sais vaikka rantakassin...

ja kai totaki voi käyttää käsveskana mut ei oo ihan mun tyylinen

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

en mä oo viel keksiny käyttötarkotusta :D mut ajattelin et jos tekis pikkasen isomman ni sais vaikka rantakassin...

Mä keksin, kauppakassinahan toi olis hyvä. Ei tarttis ostella muovipusseja..... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

Mä keksin, kauppakassinahan toi olis hyvä. Ei tarttis ostella muovipusseja..... ;)

nii-i... täytyy vaan tehä todella paljon isompi!!

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Kivan näköinen. Tiedän ainakin pari taloutta, jossa on kuukausia juotu Saludoa, jotta saadaan sininen kauppakassi. :D

joo ja mä oon tavannu tapauksen missä kahvipaketit oli käännetty nurin niin että oli hopeinen kassi, koska ei ollu kuulemma tarpeeks samanlaisia paketteja :laugh:

Yhteistyössä