Koitti se sitten tämäkin päivä: Suositelkaa ripsiväriä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TriStessse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TriStessse

Vieras
Olen tässä kääntämäisilläni takkini mieheni lievistä vastusteluista huolimatta, ja aion alkaa vähän tälläytymään toisinaan. Hakusessa olisi hyvä tuuheuttava ripsiväri. Ja muitakin hyviä vinkkejä otan mielelläni vastaan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22218&productCategoryId=21857&productId=22570
tää mulla nyt käytössä ja hyvä on!

Suosittelen tätä erittäin, erittäin lämpöisesti :heart:

Lumene ei muuten käytä eläinkokeita.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Mä suosittelen ehdottomasti Max Factorin False lash effectiä.

Tuleeko sillä huippupitkät ripset? Rillien takia en pituutta niinkään tarttis.

Kiitokset vastauksista! Pitää kirjottaa nämä muistiin ja lähteä huomenna kattelemaan mikä on halvin. =)

Eihän mikään ripsari oikeasti pidennä ripsiä. Mulla on myös itsellä silmälasit eikä ole ollut ongelmaa :D
Tää ripsari tuuhentaa todella hyvin ja toki myös sitten pidentää, paras mitä mulla on ollut. Parempi kuin esim. Diorin Diorshow ja Black Out.

Riippuu minkälaiset ripset sulla on. Itselläni on erittäin pitkät ripset ja käytänkin tuuheuttavaa jos käytän ollenkaan. Ainut ja huom ainut mikä pysyy mun ripsissa on ollu maybellinen unstoppable..oon kokeillu varmaan kaikkia noita yllämainittuja ja aina alkaa tuhraantua jossain vaiheessa..mutta jos sulla on lyhyet ripset ni sit kannattaa ehkä ottaa mielummin pidentävä.. ja muistaa ettei rispsivärin ole tarkoitus rakentaa sulle ripsiä vaan korostaa niitä mitä siellä on ;)

seppälässä myydään sitä wetmikäsenytoli merkkiä niin niillä oli hyvä ja vähän liian halpa ripsari.
oikeesti se oli jotain 2.20 tai jotain ja silti oikeesti hyvä.

sit mä tykkäsin siitä pikkuharjasesta ripsarista jota ei enää oo missään. merkkiäkään en muista mut se oli ihan parasta.

No mikään ripsari ei taatusti ainakaan lyhennä ripsiä, joten ei sillä ripsarilla ole tuon asian kanssa merkitystä. Ja eihän ripsarit oikeasti sillain pidennä, ne vaan värjää sen osan ripsen kärkeä joka on muuten väritön.

http://www.maybelline.fi/products/eyes/l29l30l31l200l599.htm

mie käytän tätä kun tätä suositeltiin piilareitten käyttäjälle... ei kauheasti tuuheuta mut miu lyhkäset ripset se kyl pidentää

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
No mikään ripsari ei taatusti ainakaan lyhennä ripsiä, joten ei sillä ripsarilla ole tuon asian kanssa merkitystä. Ja eihän ripsarit oikeasti sillain pidennä, ne vaan värjää sen osan ripsen kärkeä joka on muuten väritön.

kyllä pidentää jos laittaa pari kerrosta ja ripsari on tuhdimpaa, silloin tulee pari milliä pidemmät

Yhteistyössä