M
"mä"
Vieras
Meillä on harkinnassa ollut koiran otto. Olen pohtinut asioita monelta kantilta ja mielessä on pyörinyt, jos ottaisikin kaksi koiraa yhden sijaan (pienikokoisia). Koirista olisi toisilleen seuraa ja leikkikaveria. Mutta... Miten kahden koiran otto ja pito eroaa yhden koiran ottamisesta? Rokotukset, tarvikkeet ja ruuat tulee tuplana, mitä muuta? Yritän nyt punnita hyötyjä ja haittoja ja katsoa kumpi olisi parempi meidän ja koiran kohdalla.