Koirista asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemtti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemtti

Vieras
Siis,mua ärsyttää aika paljon yksi homma,meinaan kun ei meinata saada koiranpentua kasvattajalta,koska meillä on lapsia!!

Meillä on kaksi koiraa ollu ja nyt kun aika jättänyt niistä,niin taitaa jäädä koira saamatta,ellei sitten sekarotuinen hankita.

Miksi muka ei pystyis hoitamaan koiraa vaikka on lapsia?Mulla on ollu aina aikaa lenkittää,kouluttaa ja harrastaa koiran kanssa.Mun mies on sillon lasten kanssa.Ja toki sitä kora ulkoilemaan pääsee myös mun ja lasten kanssa

Mitä rotua ootte kyselly? Jos jokin esim. pieni heiveröinen rotu, ehkä ei halua siksi antaa, ettei jää lasten jalkoihin?

Meille kasvattaja sanoi, että mielellään myy lapsiperheisiin. Sanoi, että hän ajattelee sen niin, että jos lapsistakin saa kunnon kansalaisia, niin kyllä varmasti sitten koirastakin.

Kannattaa kysellä eri kasvattajilta. jos on kyseessä rotu, joka vaatii paljona aikaa ja vaivaa, niin ymmärrän kyllä kasvattajien huolen siitä että riittääkö koiralle aikaa kun on lapsia talossa.
Kaikkihan aina vakuuttaa tietysti et riittää, mut aika moni koira palautuu sen ajanpuutteen takia kuitenkin. varsinkin jos tulee vaativampi koira.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja hemtti:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mistä rodusta on kyse?

Kääpiösnautseri

Niiden kasvattajia on Suomi pullollaan :wave:

Mutta kaikki ei halua koiraa keneltä vaan kasvattajalta. Eli tosi harmillista, jos ei saa sitä mitä haluaa.

Mua harmittaa vaan niin jyrkkä asenne ja se yleistys,ettei VOI PYSTYÄ hoitamaan koiraa ja lapsia.
Tosin,hyvähän se,jos kasvattaja on huolissaan ja tarkka kodista,mihkä pentu menee

Yhteistyössä