koiravihaajien lapsista tulee tälläisiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:/

Vieras
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2391386.ece Linkki sisältää "mukavan" videon jossa jonkun äidin/isän kullannnuppu toteuttaa itseään.

Täälläkin moni on kertonut vihaavansa koiria. Onkohan näidenkin koiravihaajien lapset seuraavia koirapotkijoita ellei ole jo? Jos itse olisin päässyt todistamaan tuota tilannetta jossa kakara potkii koiraa niin todennäköisesti viettäisin sen jälkeen hyvin pitkän ajan vankilassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2391386.ece Linkki sisältää "mukavan" videon jossa jonkun äidin/isän kullannnuppu toteuttaa itseään.

Täälläkin moni on kertonut vihaavansa koiria. Onkohan näidenkin koiravihaajien lapset seuraavia koirapotkijoita ellei ole jo? Jos itse olisin päässyt todistamaan tuota tilannetta jossa kakara potkii koiraa niin todennäköisesti viettäisin sen jälkeen hyvin pitkän ajan vankilassa.

samoin...

noh, noh, äläs yleistä.

Mä vihaan koiria mutta en näe yhtään syytä siihen, että menisin potkimaan koiria. Tossakin tapauksessa vanhemmat olivat itseasiassa eläinystäviä. Että yhtälailla voidaan yleistää, että eläinrakkaiden ihmisten lapsista tulee koiranpotkijia.

Mun omat lapset taas rakastavat koiria. Ja haluisivat meille oman...

|O |O |O |O OOooo Karsee pentu!

Mutta täytyy sanoa, että mun isä on aina inhonnut eläimiä, erityisesti koiria, eikä kukaan meistä sisaruksista inhoa tai pahoinpitele eläimiä. Eikä isäkään ikinä satuttais eläintä, sitä vaan inhottaa eläimet sisätiloissa.

Ei jumalauta! Katsoin tuo videon ja niin toivoin, et tuo koira ois päässy hyökkäämään vaikka tuon tytön kurkkuun kiinni! |O Lopussa viel heittäyty alistuen selälleen ni tyttö vaan potkii :o OIs voinu tuo kuvaaja käydä vähän potkimassa tuota tyttöä samalla lailla. Hihna kaulaan, ettei pääse karkuun. Tyttö viel välillä astui koiran hännän päälle, ettei pääse kauemmas ja toisella jalalla potki kylkeen.

Mä olen koirienpelkääjä. En vahingoittaisi ihmistä tai eläintä, ellei itsepuolustuksen takia ole pakko. Meilläpäin on joillain todella suurikokoisia koiria, joita ei varmaan ole koulutettu ollenkaan. Koiria pidetään vapaana tai sitten suuri koira vetää omistajaa perässään. Pelkään koiria lasteni ja omien allergioiden sekä mahdollisen aggressiivisuuden vuoksi.

Myönnän, etten myöskään pidä siitä, että pienet koiratkaan pääsevät lähelle. Koiraihminen ei kenties itse sitä huomaa, mutta koira kuin koira haisee ja koiran lipomat vaatteet menevät heti pesuun. Ei ole kivaa olla töissä haisevissa, kenties karvaisissa vaatteissa.

Eli, kulje vapaasti koirasi kanssa, mutta älä tyrkytä tai päästä koiraasi minun luokseni. Minulla on oikeus kävellä kadulla siinä missä koiranomistajallakin, eikä minun tarvitsisi joutua pelkäämään.

Ei kaikkien lapsista tuollaisia tule .... samaa on kokenut meidän rescue, niin lapset kuin aikuisrét ovat hakanneet ja lyöneet sitä. Olen jo kerran täällä suomessa mennyt tämän mahani kanssa väliin kun aikuinen on hakannut koiraansa....kuka voi tehdä tällaiselle jotain?
pieni-7.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
noh, noh, äläs yleistä.

Mä vihaan koiria mutta en näe yhtään syytä siihen, että menisin potkimaan koiria. Tossakin tapauksessa vanhemmat olivat itseasiassa eläinystäviä. Että yhtälailla voidaan yleistää, että eläinrakkaiden ihmisten lapsista tulee koiranpotkijia.

Miten koiria voi vihata?

Itse asiassa usein näkee lasten käytöksestä, miten lapsen vanhemmat suhtautuvat koiriin. Kun pojan kavereita tulee kylään, lasten suhtautumisella koiraamme on eroa kuin yöllä ja päivällä. Jotkut ovat kauhusta jäykkiä, vaikka koira on ystävällinen ja suht pieni. Ja kun näiden lasten vanhemmat tulevat hakemaan, niin samaa jäykkyyttä huomaa myös heissä. Ne lapset, jotka suhtautuvat koiraan avoimesti ja silittävät, usein myös heidän vanhempansa rapsuttavat koiraamme. Jännä juttu, mutta niin ne asenteet vaan siirtyvät. Eivät toki aina, mutta riski tähän on suuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
noh, noh, äläs yleistä.

Jännä juttu, mutta niin ne asenteet vaan siirtyvät. Eivät toki aina, mutta riski tähän on suuri.

Tätä ajoinkin takaa. Vanhempien käytösmallit ja ajattelutavat siirtyvät vanhemmista lapsiin yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
mutta koira kuin koira haisee

Sinuna tutkituttaisin myös pääni.

Olen harkinnut asiaa jo itsekin. Tosin en epäile hajuaistini olevan mitenkään poikkeava tai että aivoissani olisi jotain häikkää hajujen tunnistuksen osalta.

noh, noh, äläs yleistä.

Miten koiria voi vihata?

Itse asiassa usein näkee lasten käytöksestä, miten lapsen vanhemmat suhtautuvat koiriin. Kun pojan kavereita tulee kylään, lasten suhtautumisella koiraamme on eroa kuin yöllä ja päivällä. Jotkut ovat kauhusta jäykkiä, vaikka koira on ystävällinen ja suht pieni. Ja kun näiden lasten vanhemmat tulevat hakemaan, niin samaa jäykkyyttä huomaa myös heissä. Ne lapset, jotka suhtautuvat koiraan avoimesti ja silittävät, usein myös heidän vanhempansa rapsuttavat koiraamme. Jännä juttu, mutta niin ne asenteet vaan siirtyvät. Eivät toki aina, mutta riski tähän on suuri.

Varmasti siirtyy asenteet, mutta jos mä en koirista pidä, ni en mä ala koiria hipelöimään kun kyläillään. Sen lisäksi olen allerginen, eli koiran hipelöinti ei muutenkaan ole suotavaa. Mitä pahaa siinä on? Ei kaikkien tartte tykätä teidän koirasta.

Olen harkinnut asiaa jo itsekin. Tosin en epäile hajuaistini olevan mitenkään poikkeava tai että aivoissani olisi jotain häikkää hajujen tunnistuksen osalta.

On se totta, että koira haisee jonkinverran, vaikka sitä pesis millä shamppoilla ja miten usein. Ainoastaan ihan pieni pentukoira on lähes hajuton. Tai meidän koira oli pentuna ihan hajuton. SE on taas eri juttu, paljonko se kyseinen haju häiritsee.

noh, noh, äläs yleistä.

Miten koiria voi vihata?

Varmasti siirtyy asenteet, mutta jos mä en koirista pidä, ni en mä ala koiria hipelöimään kun kyläillään. Sen lisäksi olen allerginen, eli koiran hipelöinti ei muutenkaan ole suotavaa. Mitä pahaa siinä on? Ei kaikkien tartte tykätä teidän koirasta.

Olenko sanonut että pitää?
Itse asiassa ei meidän koirakaan pidä kaikista ihmisistä. Se vaistoaa hyvin herkästi, kuka siitä pitää ja kuka ei. Ja yllättäen pidän yleensä itse samoista ihmisistä, joista koiranikin...

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

On se totta, että koira haisee jonkinverran, vaikka sitä pesis millä shamppoilla ja miten usein. Ainoastaan ihan pieni pentukoira on lähes hajuton. Tai meidän koira oli pentuna ihan hajuton. SE on taas eri juttu, paljonko se kyseinen haju häiritsee.

Ei kannata yleistää. Oma aluskarvaton sileäkarvainen koira ei haise yhtään millekään, vaika sitä ei koskaan pestä shampoolla. Pitkäkarvainen alusvillainen on ihan eri asia kuin tuollainen supersiisti malli.

noh, noh, äläs yleistä.

Itse asiassa ei meidän koirakaan pidä kaikista ihmisistä. Se vaistoaa hyvin herkästi, kuka siitä pitää ja kuka ei. Ja yllättäen pidän yleensä itse samoista ihmisistä, joista koiranikin...

annoit ymmärtää, että on huono homma jos ei ole teidän koiran kimpussa ja paijaile sitä. Ja että varsinkin on kamalaa jos lapset tekevät noin.

Mun mielestä on hyvä, että lapset suhtautuvat varauksella koiraan, jota he eivät tunne. Ja usko tai älä, mullakin on kavereita, joilla on koira. Onneksi mun kaverit ei lokeroi minua mieltymysteni mukaan. He hyväksyvät ja ymmärtävät sen, etten koirista pidä. Kaikkien ei vaan tarvitse tykätä samoista asioista eikä se tee kenestäkään huonompaa tai parempaa.

Mutta alkujaan tämän ketjun avaaja antoi ymmärtää, että minä (tai joku muu, joka ei pidä koirista) asenteellani kasvatana lapsistani koiranpotkijoita. Tähän edelleen totean, että lapseni pitävät koirista JA alkuperäisen artikkelin lapsen vanhemmat OLIVAT eläinrakkaita. Se on mielenvikaisuutta jos elukkaa tai ihmista pahoinpitelee, se liity mitenkaan siihen, pitääkö jonkun äiti koirista vai ei.

noh, noh, äläs yleistä.

Mutta alkujaan tämän ketjun avaaja antoi ymmärtää, että minä (tai joku muu, joka ei pidä koirista) asenteellani kasvatana lapsistani koiranpotkijoita. Tähän edelleen totean, että lapseni pitävät koirista JA alkuperäisen artikkelin lapsen vanhemmat OLIVAT eläinrakkaita. Se on mielenvikaisuutta jos elukkaa tai ihmista pahoinpitelee, se liity mitenkaan siihen, pitääkö jonkun äiti koirista vai ei.

Sinä et ole kasvattanut lastasi koiranpotkijaksi, hyvä niin. Mutta sinä et ole ainoa koiravihaaja tässä maailmassa ja monelta koirien vihaaminen tulee jo äidiltä tai isältä.

Henkilökohtaisesti pidän myös mielenvikaisuuteni jos julistaa vihaavansa koiria.

Yhteistyössä