koirat prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt

Vieras
Kakkaa tulee niskaan mutta antaa tulla... Olen lopen kyllästyny meiän koiriin! Ensinnäki, ne haukkuu kaikki ohikulkijat ja mikään ei auta. Asutaan siis omakotitalossa jossa ne tietysti vahtii,mutta ei kaikkia ohikulkevia tarttis haukkua... Toinen, ne on alkanu nyt kaivaa kuoppia meiän pihalle! ARGH!!! Mä vihaan sitä ku huomaa et taas uus kuoppa ilmestyny pihaan. Kohta on varmaan kaikki marjapuskatki tuhottu... Mitä helevettiä sitä tekis noitten kans???

Mä olisin valmis niistä luopumaan,antamaan sellasen kodin niille missä haukunta tai tuhoaminen ei haittaa...mies ei luovu niistä =( Mulla on oikeesti hirvee stressi noista...

Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:
Mä olisin valmis niistä luopumaan,antamaan sellasen kodin niille missä haukunta tai tuhoaminen ei haittaa...mies ei luovu niistä =( Mulla on oikeesti hirvee stressi noista...

Ymmärrän sua :hug: Mä puolestani haluaisin luopua meidän sakemannista...ikinä ei enää tähän taloon koiraa

meijän kissat tekee samaa... paitsi mehän asutaan kerrostalossa niin ne kaivelee kukkaruukkuja, mutta muuten sama tilanne...
haluis kyllä luopua niistä mutta kumminki ne on niin rakkaita että vaikka kuinka paljon saatanaa mä uskon että niissä asuu silti en raaskis loppujen lopuks luopua...

Oon aina ollut tietoinen että koirista on omat ongelmansa mutta en ikinä uskonu et mulla tulis näin mitta täyteen =( Mä haluan kauniin pihan enkä tälläst kuoppasta kukatonta mutapihaa...!!!!!!! Ja ei paljon enää hymyilytä,ku keinot on loppu. Sitruunapantaki on turha, ei tehoa!

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voisitko tehdä tarhan koirille? Oletko kokeillut haukunrajoitin pantaa?

Mikä ihme toi on? Haukunrajoitin...En oo kuullutkaan...Sitruunapanta on kokeilussa mut haukkuu sen hetkessä tyhjäksi. Ja juu, tehään niille pikkuaitaus autotallin kulmalle missä saa vaikka kaivaa kuopan itelleen!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Voisitko tehdä tarhan koirille? Oletko kokeillut haukunrajoitin pantaa?

Mikä ihme toi on? Haukunrajoitin...En oo kuullutkaan...Sitruunapanta on kokeilussa mut haukkuu sen hetkessä tyhjäksi. Ja juu, tehään niille pikkuaitaus autotallin kulmalle missä saa vaikka kaivaa kuopan itelleen!

pippuripanta tehokkaampi, minkärotuisia koiria sul on?

anna tänne!!! kyllä meille mahtuu kahden tuhoajan kaveriksi.
meitin kuutsi kaivaa pihalle ammottavia koloja ja kissa menee paskalle sinne... prkl toinen kaivaa muuten vaan .... ja kun keskellä metsää asutaan pienet haukut paljoa haittaa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos vaikka jo sillon pentuna olis ne kouluttanut, niin ei olis ongelmia. Nimittäin kolme hyvinkäyttäytyvää koiraa omistava...

No voi kuule ku ongelmaa ei pentuna ollut...asuttiin nimittäin kerrostalossa ja muutettiin sit omakotitaloon ni vahtivietti pääs valloilleen. Ja kaikki koirat ei varmasti ole yhtä hyvin käyttäytyviä ku sinun koirasi? Oli pakko vastata tähän,sitä varmaan odotitkin =)

Yhteistyössä