Koirat on....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LowRider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Meillä myös tuo sakemanni dyykkaa roskapussin heti jos vahingossa laitan sinne jonkun tyhjän leikkelepaketin tai suikaleliharasian.Yleens on sitten suodatinpussia myöden kaikki revittynä aamulla pitkin keittiön lattiaa kun herään.
Muuten koira on ihan tottelevainen mut roskista hän ei kykene vastustamaan.
Eikä auta, vaikka koiralla olisi kulho täynnä koiranruokaa :/

Mut jos sen roskapussin sisällön laittais koiran ruokakuppiin? Jos ne ei sitten olis pitkin lattiaa?? :D
(oikeesti olen harkinnut tekeväni ton, kaksi teini-ikäistä sakemannia aikoinaan keksi KAIKKI maailman temput)

Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
dappia kehiin..

niih... Oon kyllä suunnitellut tässä keväämmällä alkaa ainakin pennun kanssa joko tokoa tai agilityä, mutta kun en tiedä onko täällä päin sellaista...

tokoonhan ei tarvita muuta ku remmi kaulaan ja menoks sitä voi harrastaa kaikilla ulkoilukerroilla ja sillon se kestääki tarpeeks lyhyen ajan

Niin, tietenkin, eihän siihen tokoon ohjaajaa välttämättä tarvita... Mutta pentu vois tykätä agilitystäkin, sehän ois ku luotu siihen :kieh:

Asutteks te miten?

Siis onko teillä omaa pihaa johon vois ite tehdä rataa.

Alkuperäinen kirjoittaja Koirallinen:
Mut jos sen roskapussin sisällön laittais koiran ruokakuppiin? Jos ne ei sitten olis pitkin lattiaa?? :D
(oikeesti olen harkinnut tekeväni ton, kaksi teini-ikäistä sakemannia aikoinaan keksi KAIKKI maailman temput)
Pitääkin kokeilla :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Meidän koira harrastaa myös murtautumista vaipparoskikseen yöaikaan. Kiva sitten paskoa sellaista pumpulin täytteistä paskaa seuraavana päivänä :headwall:

Meillä ei syödä sitä silppua, sitä vaan silputaan pitkin lattiaa ja nyt oli päiväpeittokin vaippasilpun peitossa :headwall:

Niin no en kyllä tiedä onko ne silput yhtään sen paremmat sängyssä kun koiran mahassakaan :snotty:
Varsinaisia ruudinkeksijöitä noi koirat kyllä..

Eipä varmaankaan, kummassakaan ole vaippasilput hyvät. Mä muistan, kun meidän vanha pappa koira vielä eli, oli juuri tullut meille ja keskimmäinen oli oppinut käymään potalla... Oli tehnyt kakat pottaan ja piti mennä yhjentämään, mutta potta olikin tyhjä :o Kysyin mieheltä oliko tyhjentänyt jo potan, ei ollut :o Tämä koira olikin mennyt syömään "herkut" parempiin suihin! *yök*

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Meidän kultapojat paskoo ja kusee sisälle kun ne jää yksin... Asiaa tutkittu kohta pari vuotta mutta sen on oltava jotain henkistä ongelmaa... |O

Meillä sentään pentu suostunut sisäsiistiksi oppimaan, joten ei ole tuota tapaa (luojan kiitos) koko ajan käyttänyt. Välillä on jompi kumpi....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Meillä myös tuo sakemanni dyykkaa roskapussin heti jos vahingossa laitan sinne jonkun tyhjän leikkelepaketin tai suikaleliharasian.Yleens on sitten suodatinpussia myöden kaikki revittynä aamulla pitkin keittiön lattiaa kun herään.
Muuten koira on ihan tottelevainen mut roskista hän ei kykene vastustamaan.
Eikä auta, vaikka koiralla olisi kulho täynnä koiranruokaa :/
Eipä niin,ei tuo nälkäänsä kyllä dyykkaa.Mut väliin kyllä niin korpee oma huolimattomuus kun on puunannut keittiön viimeseks työkseen illalla ja aamulla herää ja on ku ei olis ikänä siivottu.Ja ihan vaan siks ettei taas ITTE muistanu et kaikki tollaset ihanantuoksuset kipposet viedään suoraan ulkoroskikseen.
Kerran unohdin roskapussin ulkorappusille ja varikset löysi sen,arvaa mikä riemu oli siivota niitä jätöksiä kun ne oli levitetty pitkin pihaa. :/

Ehkä niiden kans pitäis touhuta enemmän. En kyl tiä tilannettanne tuli vaan tollanen mieleen.

Kyllä niitten koirien kanssa lenkkeillään ja leikitään ja touhutaan, mutta ei ilmeisesti tarpeeksi... :headwall:

Noi on oikeesti miten sen nätisti sanoin p*askoja juttuja, varsinki jos koirat vielä oppii niihin, niin on vaikeeta saada sitä tapaa pois.

Niinpä :headwall: pennulta sen voi varmaan vielä karsia, mutta vanhempi koira on löytiskoira ja ikää ei tiedä, niin tavat on tiukassa jo varmaan |O

Valitettavasti mun sulle sanottava et kyllä se nuorempi melkovarmasti matkii noi tavat siltä vanhemmalta koiralta.

Mut koitas hakee sellanen motivaatiopallo tai kaks sun tarttee niitä hommata ja laita niihin makupaloja sisälle ku jätät koirat keskenään, niillä on sit hyvän hajusia luvallisia omia juttuja ja tekemistä niiden kans josko noi tihutyöt jäis vähemmälle näin.

Alota pallojen kans ihan kymmenestä minuutista vaikka.

Täytyy kokeilla, mä olen puruluita ja puruleluja jättänyt kummallekin, mutta vähänkös ne kiinnostaa, kun kaksin jäävät :headwall:

dappia kehiin..

niih... Oon kyllä suunnitellut tässä keväämmällä alkaa ainakin pennun kanssa joko tokoa tai agilityä, mutta kun en tiedä onko täällä päin sellaista...

tokoonhan ei tarvita muuta ku remmi kaulaan ja menoks sitä voi harrastaa kaikilla ulkoilukerroilla ja sillon se kestääki tarpeeks lyhyen ajan

Niin, tietenkin, eihän siihen tokoon ohjaajaa välttämättä tarvita... Mutta pentu vois tykätä agilitystäkin, sehän ois ku luotu siihen :kieh:

Asutteks te miten?

Asutaan okt:ssa taajamassa, mutta on meillä tässä 1000 m2 tontti, että kyllä tohon jotain saisi tehtyä... :whistle:

Täytyy kokeilla, mä olen puruluita ja puruleluja jättänyt kummallekin, mutta vähänkös ne kiinnostaa, kun kaksin jäävät :headwall:

Ne luut ei varmaan kiinnosta ku korkeintaan hetken ne ku on jo saatavilla mut noi herkut pallojen sisällä ei oo heti saatavilla vaan täytyy tehdä työtä et ne tulee ulos pallosta
:D

Ne luut ei varmaan kiinnosta ku korkeintaan hetken ne ku on jo saatavilla mut noi herkut pallojen sisällä ei oo heti saatavilla vaan täytyy tehdä työtä et ne tulee ulos pallosta
:D

Totta :D Menen heti huomenna ostamaan sellaiset

dappia kehiin..

Asutteks te miten?

Asutaan okt:ssa taajamassa, mutta on meillä tässä 1000 m2 tontti, että kyllä tohon jotain saisi tehtyä... :whistle:

No aivan huippua sä teet muutamat hyppyesteet ja sit autonrengas roikkumaan, tikkaatki saa tehtyä ite ja sit pujotteluun kepit vaan maahan pystyyn ja vot sulla on ihan oma rata pihalla :D

dappia kehiin..

Asutteks te miten?

No aivan huippua sä teet muutamat hyppyesteet ja sit autonrengas roikkumaan, tikkaatki saa tehtyä ite ja sit pujotteluun kepit vaan maahan pystyyn ja vot sulla on ihan oma rata pihalla :D

Ja mikä parasta: Ei maksa mitään :saint: Tulis kevät pian!

Ja mikä parasta: Ei maksa mitään :saint: Tulis kevät pian!

Sulla on nyt sopivasti aikaa tehdä suunnitelmat kunnolla oikeen mittaamalla paikat :hug:

Putket muuten saa tilattua :)

Isäntä on etevä väsäämään kaikenlaisia juttuja ja kaverilta vois saada putket ja muut tykötarpeet... :whistle: Juu, täytyy ottaa aivokapasiteetti käyttöön :D

Laitoksella ollessani koirani oli syönyt aivan uudet talvikengät! Varret vain tähteenä!
Sitten Eukonlepytyspussin makeiset imeskelly jokaisen sohvan nurkkaan piiloon!Olipa kivoja uutisia!Onneksi ei muuta kivaa ole tehneet!