Koiranpentu

Haluaisimme kevään aikana ottaa koiran.Olisiko jollain tiedossa (Hämeenkyrö-Tampere-Hämeenlinna+lähiseutu) sekarotuisia pentuja?Norjan harmaa saisi olla "vallitseva" :D
Asutaan maalla ja haluaisimme vahti/seurakoiran.Edellisessä oli harmaata ja ainakin pystykorvaa,oli oikein kiva kaveri ja ikääkin ehti tulla 14v mittariin.
 
tiina
tätä et kysynyt, mutta mulla on ollut hämeenkyröstä lecibsin kennelistä suomenlapinkoira, oli aivan mahtava persoona ja eli 12vuotta. tosin viihtyi ulkona enemmän kun sisällä. :)
omani oli "sekunda" ja maksoi sillon vuonna 1992 1000markkaa :D en tiedä nykyisiä hintoja, varmaan voi vaihtaa vaan euromerkin perään vaik oliskin sekunda.. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
tätä et kysynyt, mutta mulla on ollut hämeenkyröstä lecibsin kennelistä suomenlapinkoira, oli aivan mahtava persoona ja eli 12vuotta. tosin viihtyi ulkona enemmän kun sisällä. :)
omani oli "sekunda" ja maksoi sillon vuonna 1992 1000markkaa :D en tiedä nykyisiä hintoja, varmaan voi vaihtaa vaan euromerkin perään vaik oliskin sekunda.. :/
Meidän sitä edellinen oli Rosina Lesibsin :D
Olisko ollut samasta,tuli meille toisesta perheestä hävitettäväksi,mutta eihän sitä voinut..
Oli aivan ihana!Viihtyi kyllä turkistaan huolimatta enimmäkseen mun sängyssä :D
 

Yhteistyössä