Koiranpentu varattu :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koirakuume voitti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koirakuume voitti

Vieras
Ennestään kaksi koiraa, rottweiler ja seropi. Ajattelin, että odotan 2-3v, ennen kuin otan koiranpennun kasvamaan. Lapsi on 2 vuotias ja ajattelin, että kun hän täyttää 4-5 v, niin uusi koiravauva on tervetullut. Nyt menin sitten kuitenkin varaamaan koiranpennun, tulee vuoden päästä <3 Silloin uusi rottweiler muuttaa taloomme <3

Mekin odotetaan kuumeisesti, että saadaan alustava "kiinnitys" johonkin hyvään pentueeseen. On vaan niiiiiiiin kiven alla ne pennut, että. Mutta eiköhän meitä vielä joku kaunis päivä onnista :)

2014 ja 2015 on tulossa lupaavat yhdistelmät...joskaan emme ole ainoa perhe jotka noita odottaa..."jonossa" on varmasti pennunottajia 3-4 kertaa se määrä, kuin mitä niitä pentuja tulee koskaan syntymään.

A.P, millainen on rotikka lapsiperheessä? Onko sinulla joku luottokasvattaja vai mistä hankit pennun?

Meillä edessä bokserin nukuttaminen munuaisvian vuoksi lähiaikoina :( Tiedän että uusi koiruus otetaan tilalle kun tarvitaan lenkki ja vahtikoiraa taloon, mutta boksuja on vaikea saada ja rodun terveyskin nyt tietenkin mietityttää...

Mulla olisi haaveissa rotikka, mut mies ei välttämättä ole siihen niin innostunut. Kerro mulle kaikki tieto rotikasta, kuinka sovitat lapsiperheen arjen pyörityksen ja työssäkäynnin rotikan kanssa harrastamiseen?

T: Staffin omistaja

Äide, ei boksereita ole vaikea saada :)
Ja kaikilla roduilla on sairauksia, niinkuin ihmisilläkin.
Itselläni kotona 4 boksua ja 3 bostonia :D

Nykyistä, eli siis kohta edesmennyttä boksua kun etsittiin päädyimme ottamaan pennun ulkomailta asti. Suomessa tarjolla olleiden pentujen vanhemilla oli jommalla kummalla tai kummallakin huonot lonkat tai selkä, virosta löysimme kasvattajan jota mainostettiin luotettavaksi ja kokeneeksi. Vanhempien terveystiedot olivat huippuluokkaa. No, näinhän siinä silti kävi :( Niin ja se ehkä myös siitä kasvattajan luotettavuudesta, koska emme saa häneen enää yhteyttä kun ilmoitimme boksumme jouduttavan lopettamaan... Boksullamme ikää siis 7kk.

Saiji, mitä mieltä olet noista lonkka ja selkä hommista, kuinka orjallisesti kannattaa koittaa etsiä "terveitä" vanhempia? Onko sinulla joku luottokasvattaja, uskaltaisitko pikkuisen mainostaa ja kertoa kennelin nimen?

Täysin ehdimme kyllä sydämmemme boksuille jo menettää. Luonne on koirallamme aivan unelma lapsiperheeseen ja huumoria löytyy :)

Rotikat on ihania! :heart:

Me kans niin haluttaisiin toinen koira mutta väännetään vielä pitkään:D
Isäntä haluu amstaffin ja mä taas pikkustaffin. Kahtotaan miten käyp.

[QUOTE="vieras";27245010]no on siinä ruma koira![/QUOTE]

No jos ei pidä semmoisesta peruspiskistä, niin sitten varmaan onkin sitä mieltä että se on ruma.

Ensimmäisen kerran kun moisen näin ja sitä mulle roduksi ehdotettiin, niin ilmoitin ettei ikinä, koska se on niin ruma. Mutta koska se ulkonäkö on mulle hyvin toissijainen asia rotuvalinnassa, niin moinen nyt sitten kuitenkin tässä sohvalla vieressä makaa. Ja lisää tulee.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[QUOTE="vieras";27245010]no on siinä ruma koira![/QUOTE]
Minun mielestäni ei läheskään niin ruma, mitä jotkut seinäänjuosseet apinanaamat. :D

Minusta kelpie on kaunis koira. Ehkä siksi, kun kun itsellä on porokoira ja kelpiessä on hyvin paljon samaa näköä, mitä poroissa. :)
Juuri sellaiset perus-koirat ovat nättejä.
Ja sitten mulla on myös tuo überkaunis tsekkiläinen, aaah! :heart: Kauniimpi mitä saksanpaimenkoira, koska sillä ei ole viistoperää... :D

Yhteistyössä