Koiranpentu tuli taloon, uskallanko antaa jo olla kissojen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Kissat eivät ole ikinä satuttaneet ketään, ei lapsia eikä muita eläimiä. Mutta ovat todella ihmisrakkaita jne. Pentu on muutamia kertoja jo ollut kissojen kanssa vastatusten, murisee niille tai vinkuu. Kissat vaan katselee ihmeissään ja lähtevät karkuun jos pentu tulee liian lähelle.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
älä vie koiraa kissojen luo tai päinvastoin... anna tutustua rahassa omaan tahtiin! :)

Juu, olen antanut. Pentu on vaan aika "innokas" :) Osaa kyllä varoa, eli ei mene liian liki kissaa. Kissat on ihan ok, silloin kun ne pääsevät pois, mikäli olisivat ansassa ettei ole tilaa ympärillä, silloin sähisevät.

pikkuhiljaa hyvä tulee...meillä on hoitokoira, pentu. omat koirat ovat hieman erilaisempia kuin tuo hoitokoira..omien koirien kanssa kisut tulevat toimeen, tätä vierasta arkovat..en anna jäädä keskenään mihinkään ettei satu vahinkoja etenkin kun ei ole oma. kissat siis sähisevät, murisevat ja menevät karkuun..hyvä niin etteivät päälle käy! teillä kun ovat pysyviä eläimiä kaikki niin älä pidä kiirettä. :)

Mulla tuli "ötökät" toistepäin:

Kissanpentu tuli taloon kun toinen koira oli 11 kk ja toinen koira oli 4 kk.

Mä opetin ne pikkuhiljaa olemaan keskenään. Ensin niin että koirat kytkettynä ja saivat haistella kissaa. Kissa sähisi, koirat olisivat vaan halunneet leikkiä.

Viikonpäivät mä pidin niitä "erillään" niin etteivät vapaasti päässeet olemaan keskenään. Sitten valvotusti vapaana ja hyvin tottuivat.