Koiranpentu pissaa verta!! (sis. kuvan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cheer115-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Virtsatietulehdus! Meidän uros pissi myös verta nuorena ja lääkärissä käytin ja ultralla katsoi. Ab-kuurin sai ja sillä meni ohi. Soita ihmeessä lääkäriin heti!

Aika suuri määrä verta, jos juoksu on, eikä ole muuten yhtään tiputellut minnekään. Siis kyllähän monet vuotaa paljonkin, mutta sen olisi kyllä sitten muutenkin huomannut. Soitto eläinlääkärille, nyt heti.

[QUOTE="hmm";26029133]oisko virtsis, mutta kiinnitin huomioni siihen, että pissiikö vielä sisälle? mulla myös samanikäinen koira (7kk) ja on ollut sisäsiisti jo iät ja ajat.[/QUOTE]

Meidän pikkukoiraa pystyi sanomaan sisäsiistiksi vasta vuoden ikäisenä. Siihen saakka pissi säännöllisen epäsäännöllisesti sisälle. Ja edelleen saattaa tehdä kasan lattialle, vaikka ikää on jo yli kaksi.

[QUOTE="hmm";26029133]oisko virtsis, mutta kiinnitin huomioni siihen, että pissiikö vielä sisälle? mulla myös samanikäinen koira (7kk) ja on ollut sisäsiisti jo iät ja ajat.[/QUOTE]

Koirat oppivat sisäsiisteiksi niin eri aikoihin, on niitä päälle vuotiaitakin jotka vielä sisälle saattaa lirauttaa :)

Voin kokemusperäisesti kertoa, että nartun ensimmäiset juoksut saattavat tehdä jo sisäsiististä sisällekuseskelijan juoksun ja valeraskauden aikana.

Yhteistyössä