V
vieras
Vieras
voiko tuollaista 8vkon ikäistä pentua nukuttaa yön häkissä?
sisällä meillä siis koiralla häkki.
Pitääkö käyttää yöllä ulkona?
sisällä meillä siis koiralla häkki.
Pitääkö käyttää yöllä ulkona?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:on niin vilkas koira että jää muuten unet kaikilla vähiin.
Tuo rauhoittuu vain ainoastaan tuonne häkkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on ottanut häkin ihan omakseen.Nukkuu vain ja ainoastaan siellä.
Taidan jättää oven auki ja katsoa josko olisi rauhallinen yö tiedossa..
toisin kyllä epäilen...
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on ottanut häkin ihan omakseen.Nukkuu vain ja ainoastaan siellä.
toisin kyllä epäilen...
Jos se siellä on rauhalinen oven ollessa kiinni niin en näe mitään syytä ettei se ovi vois ollakin kiinni. Kaikki pennun ku ei oikeesti rauhotu isoon tilaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuo on ottanut häkin ihan omakseen.Nukkuu vain ja ainoastaan siellä.
toisin kyllä epäilen...
Jos se siellä on rauhalinen oven ollessa kiinni niin en näe mitään syytä ettei se ovi vois ollakin kiinni. Kaikki pennun ku ei oikeesti rauhotu isoon tilaan.
Rauhoittuu oven ollessa kiinni, nukkuu kuin tukki.
Saa herätellä kun oven aukaisen.
Onko muuten vinkkejä tuohon tuhoamiseen?
Alkuperäinen kirjoittaja minävaa:meillä koiranpentu nukkunut yönsä kompostikehikosta tehdyssä aitauksessa , eri huoneessa kuin minä , ovi kiinni.en ees uskalla vielä pitää vapaana ettei syö paikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja minävaa:meillä koiranpentu nukkunut yönsä kompostikehikosta tehdyssä aitauksessa , eri huoneessa kuin minä , ovi kiinni.en ees uskalla vielä pitää vapaana ettei syö paikkoja.
et ole edes ulkona yöllä käyttänyt?
Kuinka iso aitaus on?
Mua kyllä pelottaa tuon tuhoamisvimma, syö yön aikana kaiken jos en herää.