Koiranp...a-asiaa

  • Viestiketjun aloittaja "vihainen"
  • Ensimmäinen viesti
"vihainen"
Olenko ainoa jota todella ottaa päähän koiranomistajat jotka antavat koiriensa paskoa jopa pyörätielle (ei edes sinne penkan puolelle). Tai pitäähän niiden johonkin paskoa mutta ne siis ärsyttää jotka ei kerää niitä paskoja pois.

Ja kusetetaan ihmisten portinpieliin ja jopa leikkipuistoihin.
 
Mua ei haittaa tippaakaan jos meidän portinpieliin koira kusasee, mutta ne keräämättömät paskat risoo kyllä ja kovasti. En voi ymmärtää miten se voi olla toisille niin vaikeaa kumartua ja kerätä ne pökäleet siihen pussiin.
Meidän koiran pökäleet kerätään kyllä.

En myöskään ymmärrä miksi koiria viedään leikkipuistoon, ei niillä ole sinne mitään asiaa. Puhumattakaan että annettais tehdä tarpeitaan. Puuttuisin sellaseen kyllä välittömästi!
 
Sisällä puhdasta
Mua ei haittaa tippaakaan jos meidän portinpieliin koira kusasee, mutta ne keräämättömät paskat risoo kyllä ja kovasti. En voi ymmärtää miten se voi olla toisille niin vaikeaa kumartua ja kerätä ne pökäleet siihen pussiin.
Meidän koiran pökäleet kerätään kyllä.

En myöskään ymmärrä miksi koiria viedään leikkipuistoon, ei niillä ole sinne mitään asiaa. Puhumattakaan että annettais tehdä tarpeitaan. Puuttuisin sellaseen kyllä välittömästi!

Et taatusti uskaltais ihan jokaisen kohdalla puuttua!

Täällä asuu niin hulluja koiranomistajia että ei niille uskalla mitään sanoa. Täytyy vaan pystyellä sisällä lastenk nassa kun ulkona on liian likaista. :(
 
ärssyttää
Et todellakaan ole. Tänään kävelyllä oli oikeasti todella oksettavaa, kun parilla kadunpätkällä oli koiranjätöksiä puolen metrin välein. Oikeasti teki mieli suunnata rautakauppaan ostamaan jotain rotanmyrkkyä ja kylvää sitä pitkin tuota kävelytietä, jotta ongelmasta päästäisiin.
 
Joo et ole. Tuossa yks päivä kävelin lähikauppaan ja voi luoja että pisti v*tuttamaan kun penkat oli mustanaan paskasta. Ja itse sentäs olen 3 koiran omistaja enkä edes fanaattisimpia paskan kerääjiä mutta joku roti kuitenkin että mihin niitä p*skoja jätetään ja mihin ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ärssyttää;25825420:
Et todellakaan ole. Tänään kävelyllä oli oikeasti todella oksettavaa, kun parilla kadunpätkällä oli koiranjätöksiä puolen metrin välein. Oikeasti teki mieli suunnata rautakauppaan ostamaan jotain rotanmyrkkyä ja kylvää sitä pitkin tuota kävelytietä, jotta ongelmasta päästäisiin.
Toivon todellakin ettet näin tee... Mä pelkään kuollakseni että joku päivä koirani syö rotanmyrkkyä, koska näitä myrkyttäjiä aina on liikkeellä. Turha koirille kostaa, koska ei se niiden vika ole jos omistaja on laiska idiootti...
 
hiihtelijä
Et tosiaankaan ole. Olen viimeisen viikon aikana käynyt hiihtämässä aika monesti ja niitä p....ja on jopa siinä latu-uralla, voitteko kuvitella? Se itse latu-ura ei ole järin leveä, niin miten se pökäle just siihen osuukin! Terv. nimimerkki suksenpohjat p....ssa!
 
corgisti
Alkuperäinen kirjoittaja ärssyttää;25825420:
Et todellakaan ole. Tänään kävelyllä oli oikeasti todella oksettavaa, kun parilla kadunpätkällä oli koiranjätöksiä puolen metrin välein. Oikeasti teki mieli suunnata rautakauppaan ostamaan jotain rotanmyrkkyä ja kylvää sitä pitkin tuota kävelytietä, jotta ongelmasta päästäisiin.
Tämmöiset ihmiset minua pelottaa. Että jos joku myrkyttää minun rakkaan koirani sen takia, että osa koiranomistajista ei kerää jätöksiä, vaikka minä keräänkin :(
 
"mie"
Kerään koirani jätökset HETI kun lisää kakkaroskiksia tulee!! mun koira ainaki paskoo just siihe tielle ja pussejakin kannan taskussa mutta en viitti kävellä niiden paskojen kanssa ihmisten pihoihin laittamaan toisten roskiksiin niitä!!! miltä seki näyttää?
 
"Vieras"
Kevät on tullut! Ainakin näistä koirankakka-aloituksista päätellen.
Mutta joo, ärsyttävää se on kun niitä ei siivota, jos kulkuväylille kakkaa.
Meidän koira on niin häveliäs ettei kakkaa kun ojiin/puskiin, mutta jos tekee muualle niintoki siivotaan.
 
"palma"
[QUOTE="mie";25825529]Kerään koirani jätökset HETI kun lisää kakkaroskiksia tulee!! mun koira ainaki paskoo just siihe tielle ja pussejakin kannan taskussa mutta en viitti kävellä niiden paskojen kanssa ihmisten pihoihin laittamaan toisten roskiksiin niitä!!! miltä seki näyttää?[/QUOTE]

Sun kaltaisille ihmisille niitä kakkaroskiksia ei koskaan ole tarpeeksi. Toi on samaa vastuunpakoilua kuin vinkua, että niin kauan kun on yksikin lasipullo rikottuna maassa, niin ei voi kerätä paskoja. Ja viimeiseen kysymykseen vastaan, että siltähän se näyttää, että on kerrankin ulkoiluttaja ottanut aivonsakin mukaan lenkille lähtiessään.
 
Ei osata kerätä ei!
Joo, on tosi mukavaa.. Just yks päivä mun poika kertoi, että sen kaveri oli tehny kurasta ja koiranpaskasta jotain omia sekotuksia ja levitellyt niitä sitten pitkin lumihankia, pulkkamäkiä jne. Ei olis sitäkään tapahtunut jos eräät tajuaisivat kerätä ne koiransa jätökset rivitaloalueen lähistöltä. Mutta kun ei! Ne jätetään vaikka keskelle kävelytien pätkää, jos koira siihen sattuu tarpeensa tekemään =(
 
Beep
[QUOTE="Vieras";25825560]Kevät on tullut! Ainakin näistä koirankakka-aloituksista päätellen.
Mutta joo, ärsyttävää se on kun niitä ei siivota, jos kulkuväylille kakkaa.
Meidän koira on niin häveliäs ettei kakkaa kun ojiin/puskiin, mutta jos tekee muualle niintoki siivotaan.[/QUOTE]


Luuletko olevasi ainoa joka katsoo kalenteria? Vai mitä vittua?

Kyllä toi koiranpaskaongelma on ympärivuotinen, mutta talvella siksi pahempi kun lumen vuoksi tiet kapenee. Ja totta kai kevät sulattaa paskaa liejuksi jota on yhä vaikeampi väistää.

Koirat pitäisi kieltää kaupungeista. Ihmiset vois muilla tavoin hoitaa päitään kun koirilla.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Alkuperäinen kirjoittaja ärssyttää;25825420:
Et todellakaan ole. Tänään kävelyllä oli oikeasti todella oksettavaa, kun parilla kadunpätkällä oli koiranjätöksiä puolen metrin välein. Oikeasti teki mieli suunnata rautakauppaan ostamaan jotain rotanmyrkkyä ja kylvää sitä pitkin tuota kävelytietä, jotta ongelmasta päästäisiin.
Siis mun pitää sanoa, että olen sortunut samaiseen ajatukseen. En siis tietenkään ikinä tekisi noin, mutta mua otti eilenkin ne paskat niin paljon päähän, että oikein ajatuksissani jo myrkytin ne koirat omistajiensa eteen... Mutta siis itsellänikin on ollut koira, enkä toki mitään tuollaista tekisi. Mutta suututtaa noi paskat ihan tosissaan!
 
"mie"
[QUOTE="palma";25825718]Sun kaltaisille ihmisille niitä kakkaroskiksia ei koskaan ole tarpeeksi. Toi on samaa vastuunpakoilua kuin vinkua, että niin kauan kun on yksikin lasipullo rikottuna maassa, niin ei voi kerätä paskoja. Ja viimeiseen kysymykseen vastaan, että siltähän se näyttää, että on kerrankin ulkoiluttaja ottanut aivonsakin mukaan lenkille lähtiessään.[/QUOTE]

Täällä missä mä asun, ei ole yhtään kakkaroskista. Oon yleensä todella vastuullinen, aina siivoon omat jälkeni niin rantsusta ku telttafestareiltakin. Enkä varsinkaan jätä lasinsirpaleita maahan.
Tänään just lenkillä siivosin koirani kakat ja kattelin se pussi kädessä että minne veisin sen, niin ihmisten omakotitalojen roket on jopa neljä(?) metriä niiden pihojen sisäpuolella. Ja näin sunnuntaisin ihmiset on kotona tähä aikaa päivästä ja kattoo ikkunasta että mitä toi muikki tekee tuol meidän pihal.. :/ ja tykkääkö koirattomat ihmiset että heiän roskiksiin tungetaan koiranpaskaa??? Lopulta kävelin tutun rivarialueen pihaan viemään p.pussin yleiseen roskiskatokseen.
 
rein
Luuletko olevasi ainoa joka katsoo kalenteria? Vai mitä vittua?

Kyllä toi koiranpaskaongelma on ympärivuotinen, mutta talvella siksi pahempi kun lumen vuoksi tiet kapenee. Ja totta kai kevät sulattaa paskaa liejuksi jota on yhä vaikeampi väistää.

Koirat pitäisi kieltää kaupungeista. Ihmiset vois muilla tavoin hoitaa päitään kun koirilla.
Ainiin, sinähän olit se koiravihaaja..
Todellakin on ensimmäinen kevään merkki koiranpaskavinkuna, sitten jotain lintujen laulusta leskenlehteen...

Suuri osa niitä paskoja keräilee, itse ainakin laitan pussit toisten roskiksiin jos ovat teiden laidalla. Jos joku siitä alkaa valittamaan heitän kasat sitten pyöräteille jos kerran niin on parempi.

Itsekin pelkään hysteerisenä noita sairaita myrkyttäjiä, tai oikeastaan munattomia rassukoitahan ne on kun ei uskalleta asiasta ihmiselle sanoa vaan aiheutetaan viattomalle eläimelle kivulias kuolema. Idiootit.
 
vierä
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;25825928:
Siis mun pitää sanoa, että olen sortunut samaiseen ajatukseen. En siis tietenkään ikinä tekisi noin, mutta mua otti eilenkin ne paskat niin paljon päähän, että oikein ajatuksissani jo myrkytin ne koirat omistajiensa eteen... Mutta siis itsellänikin on ollut koira, enkä toki mitään tuollaista tekisi. Mutta suututtaa noi paskat ihan tosissaan!
Mitä vittua?
Miksi et fantasioi miten heität sillä paskakasalla sitä omistajaa?

Vaan fantasioit kiduttavasi sitä syytöntä koiraa...
Hemmetin tervettä sakkia taas täällä.
 
"vieras"
[QUOTE="mie";25850678]Täällä missä mä asun, ei ole yhtään kakkaroskista. Oon yleensä todella vastuullinen, aina siivoon omat jälkeni niin rantsusta ku telttafestareiltakin. Enkä varsinkaan jätä lasinsirpaleita maahan.
Tänään just lenkillä siivosin koirani kakat ja kattelin se pussi kädessä että minne veisin sen, niin ihmisten omakotitalojen roket on jopa neljä(?) metriä niiden pihojen sisäpuolella. Ja näin sunnuntaisin ihmiset on kotona tähä aikaa päivästä ja kattoo ikkunasta että mitä toi muikki tekee tuol meidän pihal.. :/ ja tykkääkö koirattomat ihmiset että heiän roskiksiin tungetaan koiranpaskaa??? Lopulta kävelin tutun rivarialueen pihaan viemään p.pussin yleiseen roskiskatokseen.[/QUOTE]

Me ollaan koirattomia omakotitaloasujia, eikä mua haittaisi vaikka joku koirankakkapussin (suljetun, kiitos) meidän roskikseen. Mielummin se kakka pussissa siellä roskiksessa ku lasten haalarissa tai kengän pohjissa :)
 
"..."
mua vituttaa aivan sama asia. viime keväänä kävelytiet oli aivan täynnä koiran jätöksiä! aivan kamalan kokoisia läjiä 30cm välein. onneks ei asuta siellä enää.. sitä tietä ei päässy ees kiertään mistään jos halus vaikka kauppaanki päästä, vaan joutu käveleen sen älyttömän miinakentän läpi. Saa nyt sitten täällä nähdä, että miten koiranomistajat käyttäytyvät. ihan taatusti aion sanoa jokaiselle pari valittus sanaa, jos nään jonkun pässinpään paskattavan koiraansa keskellä kävelytietä, eikä kerää läjiä mukaansa. täällä on noita monien vinkumia roskiksia myös, joten siihen on ainakaan turha kenenkään vedota. >:/ pistää kyllä niin vihaks siivota paskassa olevaa eteistä joka ainut kerta ku käy vaunuilemassa tai kaupassa. sais kyllä koiranomistajat vetää päänsä sieltä takalistostansa pois, ja ajatella muitakin, kun niitä pirun puudeleitansa, jotka on niin olevinansa hienoa, kun ei voi paskantaa mettään, tai ojan pohjalle -.- se ei oo paljoa vaadittu, että ne jätökset kerätään siitä kävelytieltä ja viedään roskiin. tai vaikka nakattais se koko pussi sit jonneki mettään tai jotain jos niitä roskiksia ei mukamas ole, tai sitä pussia on vaikea kantaa mukana kotiin. mutta eeeeeei. argh!
 
[QUOTE="...";25850867]mua vituttaa aivan sama asia. viime keväänä kävelytiet oli aivan täynnä koiran jätöksiä! aivan kamalan kokoisia läjiä 30cm välein. onneks ei asuta siellä enää.. sitä tietä ei päässy ees kiertään mistään jos halus vaikka kauppaanki päästä, vaan joutu käveleen sen älyttömän miinakentän läpi. Saa nyt sitten täällä nähdä, että miten koiranomistajat käyttäytyvät. ihan taatusti aion sanoa jokaiselle pari valittus sanaa, jos nään jonkun pässinpään paskattavan koiraansa keskellä kävelytietä, eikä kerää läjiä mukaansa. täällä on noita monien vinkumia roskiksia myös, joten siihen on ainakaan turha kenenkään vedota. >:/ pistää kyllä niin vihaks siivota paskassa olevaa eteistä joka ainut kerta ku käy vaunuilemassa tai kaupassa. sais kyllä koiranomistajat vetää päänsä sieltä takalistostansa pois, ja ajatella muitakin, kun niitä pirun puudeleitansa, jotka on niin olevinansa hienoa, kun ei voi paskantaa mettään, tai ojan pohjalle -.- se ei oo paljoa vaadittu, että ne jätökset kerätään siitä kävelytieltä ja viedään roskiin. tai vaikka nakattais se koko pussi sit jonneki mettään tai jotain jos niitä roskiksia ei mukamas ole, tai sitä pussia on vaikea kantaa mukana kotiin. mutta eeeeeei. argh![/QUOTE]

Ai että!

Siis parempi on heittää pussillinen paskaa metsään (yleensä ovat muovia, joka ei häivy siletä ikinä), kuin jättää se siihen mihin tulee?

No ehken ole paras tästä keskustelemaan, kun meidän koira ei koskaan kakkaisi keskelle tietä (eli asfaltille).

Mutta oikeasti, ne pussissa kaatopaikalle päätyvät paskat ovat paljon suurempi paha, kuin kakka tiellä. Ainakin täällä kehä 3. ulkopuolella.
 
Itsekin pelkään hysteerisenä noita sairaita myrkyttäjiä, tai oikeastaan munattomia rassukoitahan ne on kun ei uskalleta asiasta ihmiselle sanoa vaan aiheutetaan viattomalle eläimelle kivulias kuolema. Idiootit.
Munattomia, aivottomia idiootteja on koiranomistajat jotka ei osaa niitä paskoja kerätä.
Itse myönnään, musta on tullut viime vuosina koiravihaaja. Ennen pidin koirista, mutta nykyään ajattelen jokaisesta näkemästäni rakista kaikkea muuta kun hyvää (kärjistetysti sanottuna).
 

Yhteistyössä