Koirananaisen kertomukset koiran ulostyöntyneestä peniksestä ja peniksen pesusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desinfioiva Bakteeri : )
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
D

Desinfioiva Bakteeri : )

Vieras
Netti on täynnä hulluja, tästä esimerkkinä toisesta ketjusta lainattu teksti. Joku ruudinkeksijänainen kukkapenkin ja koirankyrvän välistä oli kirjoittanut seuraavan. Päätelkää itse omien mieltymystennen mukaan.

"Tekisi mieleni tehdä näistä omista kirjoituksista eläinsuojeluilmoitus.

Minulla oli aikoinaan suuri karvainen uroskoira, jonka penis aina silloin tällöin työntyi ulos. Siihen ei tarvittu mitään erityistä syytä tai kiihtyneisyyden tilaa. Sillä ei ollut mitään yhteyttä siihen, että koira varsinkin nuorena uroksena kävi pökkimään selkääni, kun kuokin kukkapenkkiä tai etsin tavaraa alahyllyltä. Tiukka komennus sai sen välittömästi lopettamaan. Aivan samoja pökkimisliikkeitä tekevät myös leikatut narttukoirat. Ikävä tuottaa pettymys, mutta koiran pökkiminen osoitti aivan muuta kuin seksuaalista halua minua kohtaan.
Voi taivas sentään, kyse on luontokappaleesta eli eläimestä!

Koiran penistä ei missään nimessä pidä eikä edes saa pestä minkäänlaisella desinfiointiliuoksella. Koko ajatus on täysin sairas ja koiralle vahingollinen. Koira nuolee itsensä puhtaaksi, sekä uros että narttu ja koiran kielen oma desinfioiva bakteerikanta pitää sen sukupuolielimet juuri siinä puhtaassa kunnossa kun luontokappaleella kuuluu olla. Eri asia on jokin poikkeuksellinen tulehdustila, jossa eläinlääkäri voi antaa erillisiä ohjeita tulehtuneen alueen hoitoon. Esimerkiksi turkin pesun yhteydessä ei missään nimessä saa pestä pesuaineilla koiran genitaalialueita. "

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä