Koiran ulkoilusta kyselen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moikkelis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moikkelis

Vieras
Eli te jotka asutte omakotitalossa,onko koirallanne tarha? Vai saako olla pihalla vapaana?
Meillä kaksi koiraa joilla on myös ulkotarha ja nyt uusi koira(4kk)ja olen miettinyt voisiko sitä laittaa tuonne pihalle ketjuun päivittäin aina hetkeksi?
Tarkoitus että siitäkin tulisi metsästyskoira joten ulkona pitäisi oppia olemaan:)
Haukkuu vaan niin hirveästi yksin jäädessään ulos...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö se voi olla siellä tarhassa muiden kanssa?

Mulla on nykyisin vain noita kirppuja ja lyhyt karvaisia, joten talvella tarha on käyttämättömänä

En laita samaan tarhaan kummankaan kanssa koska eivät oikein alunalkaenkaan tulleet toimeen:(

Meillä mäykkyjä ja kyllä ne ulkona tykkää olla kun niiden kanssa on mutta ei ne tarhaan halua jäädä ilman mammaa :heart: :D
Tarkoitus ois tehdä isompi tarha kesällä johon sit sais katoksen ja sen katoksen alle vois viedä vaikka vanhan nojatuolin. Jospa nuo sohvamakkarat sit viihtyis paremmin, edes silloin kun itse ollaan ulkona myös. Sheltti voi olla irti pihalla silloin kun itsekin siellä ollaan.

Meillä käydään aamulla pikkulenkillä haukkujen kanssa ja kahdesti päivässä lenkkilenkillä ihan kunnolla....omakotitalossa asutaan ja aitaus on koirilla, ei oikeastaan tarha vaan oma koirapuisto :D Luonnontilassa oleva osa tontista on koirien käytössä, siellä mäen päällä niillä on koppi ja pääsevät ulos suoraan omasta "huoneestaan" ;)

Tuo nöffi kyllä vahtii ja haukkuu kaikki, jotka menevät talon ohi :ashamed:

Yhteistyössä